طرز تهیه چوب شور شکلاتی
کد خبر: ۵۷۷۷۱
تاریخ انتشار: 2016 December 12    -    ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
در مطلب زیر طرز تهیه چوب شور شکلاتی را برای شما کدبانوهای عزیز آماده کرده ایم. سینی مسطحی را با کاغذ روغنی (کاغذ شیرینی‎پزی) بپوشانید و آن را کنار بگذارید. شکلات سفید را با حرارت غیرمستقیم، آب کنید و....
طرز تهیه چوب شور شکلاتی 
 
طرز تهیه چوب شور شکلاتیدر مطلب زیر طرز تهیه چوب شور شکلاتی را برای شما کدبانوهای عزیز آماده کرده ایم.

مواد لازم :

شکلات سفید   ۴۰۰ گرم

کره   ۱ قاشق غذا خوری

چوب شور   ۲۸۰ گرم

ترافل    به مقدار لازم

طرز تهیه:

سینی مسطحی را با کاغذ روغنی (کاغذ شیرینی‎پزی) بپوشانید و آن را کنار بگذارید. شکلات سفید را با حرارت غیرمستقیم، آب کنید : آن را در کاسه‎ای ضد حرارت و روی قابلمه‎ای پر از آب جوش قرار دهید.

کره را اضافه کنید. گهگاهی آن را هم بزنید تا نرم شده و کاملاً آب شود. چوب شور‌ها را در شکلات فرو کنید و با کمک قاشق ¾ آن‌ها را به شکلات آغشته کنید. با دقت چوب شور‌ها را روی کاغذ روغنی بگذارید.

بلافاصله شکلات سفید را با پودر های خوراکی و تزئینی و خورده آجیل ها مثل گردو یا بادوم و فندوق بپوشانید. برای باقی چوب شور‌ها هم همین کار را کنید.  قبل از اینکه آن‌ها را از روی کاغذ بردارید، اجازه دهید شکلات چوب شور‌هایتان کاملاً سفت شود.

سایر نکات:

چوب شورهای آغشته به شکلات سفید، اسنک‎های شیرین هستند که درست کردنشان هم سریع و آسان است و هم بچه‎‌ها از خوردن این چوب شور‌ها استقبال می‌کنند.چوب شورهای آغشته به شکلات سفید خیلی طرفدار دارند. این چوب شور‌ها که می‌‎توانید روی آن‌ها ترایفل‎های رنگی هم بپاشید، به عنوان دسری برای پذیرایی از دوستان و خانواده عالی هستند. از شکلات تیره هم می توان استفاده کرد.

مجله آشپزی مثبت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار