شمار آسیب دیدگان سیل به 15 هزار تن رسید
کد خبر: ۵۷۶۴
تاریخ انتشار: 2015 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰
با وجود گذشت ۶ روز از سیل خانمانسوزی که تاکنون ۱۶ کشته و تعدادی نیز مفقود بر جا گذاشته است، سید مصطفی مرتضوی درباره وضعیت امدادرسانی عنوان کرد: جستجوی مفقودان سیل همچنان ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح ادامه جستجوی مفقودان سیل بیان داشت: در این راستا در البرز، تهران، قزوین و مازندران جستجو و نجات ادامه دارد.

مرتضوی در ادامه به آخرین آمارهای امدادرسانی نیز اشاره کرد و گفت:‌ عملیات سیل و آبگرفتگی تا ساعت ١٣:٠٠ مورخ ٩٤.٥.٢ در ۱۵ استان، ۵۰ شهرستان و ۱۲۰ روستا آسیب دیده؛ بالغ بر ١٥ هزار دچار حادثه شدند که به ١٠ هزار نفر امداد رسانی و ۸۱۰ نفر نیز اسکان یافتند.

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر عنوان کرد: ۵۴ مصدوم (انتقالی ١٦ – سرپایی ٢٤ نفر) داشتیم که در این راستا نیز تخلیه آب از ٢٣٠ واحد صورت پذیرفت، همچنین یک تُن محموله امدادی نیز از طریق هوایی انتقال یافته است.

مرتضوی درباره تجهیزات و منابع به کارگیری شده تا ساعت ٩:٠٠ روز جمعه دو مرداد نیز خاطرنشان کرد: تاکنون ٢١٠ تیم (٩٢٠ نفر)؛ ٢٠٥ دستگاه خودروی عملیاتی، یک فروند بالگرد، ٨٨ دستگاه موتورپمپ، ١١٠٠ تخته پتو، ٨٣٠٠ بطری آب معدنی، ٧٥٠٠ قوطی کنسروجات، ٧٨٠٠ قرص نان و ٦٠ کیلوگرم خرما نیز بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار