تغییر ذائقه کاربران شبکه‌های اجتماعی
bato-adv
کد خبر: ۵۷۵۷
تاریخ انتشار: 2015 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
bato-adv
bato-adv
بررسی های BI Intelligence, نشان می دهد که تحولات چشمگیری در زمینه سن، جنسیت و علائق کاربران شبکه های اجتماعی در حال وقوع است.

به عنوان مثال Pinterest به محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان زنان آمریکایی مبدل شده است. در حالی که 42 درصد کاربران اینترنت زن در آمریکا عضو این شبکه هستند این رقم در میان مردان تنها 13 درصد است.

اینستاگرام هم به مهم ترین و پرکاربردترین شبکه اجتماعی در میان جوانان آمریکایی مبدل شده است. 32 درصد از جوانان آمریکایی این شبکه را مهم ترین شبکه اجتماعی نامیده اند، حال آنکه تنها 14 درصد آنها در مورد فیس بوک چنین اظهارنظری کرده اند.

Snapchat، Vine و Tumblrهم از سرعت رشد بالایی در میان کاربران آمریکایی برخوردارند. میزان استفاده از این شبکه ها در میان کاربران 18 تا 24 ساله به ترتیب 45، 28 و 28 درصد است.

افراد پردرآمد و تحصیل کرده نیز به شدت به استفاده از شبکه اجتماعی لینکداین علاقمند شده اند. 44 درصد از امریکایی های دارای درآمد 75 هزار دلار به بالا از این شبکه استفاده می کنند.

شبکه های فیس بوک، توییتر و لینکداین این روزها بیشتر مورد اقبال افراد بزرگسال هستند، به گونه ای که تنها دو سوم کاربران این شبکه را افراد 18 تا 34 سال تشکیل می دهند.

بیزینس اینسایدر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار