سرویس‌های بهداشتی پنج ستاره+عكس
کد خبر: ۵۷۴۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 December 09    -    ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
در چین سرویس بهداشتی‌های پنج ستاره‌ای بین راه تاسیس شده‌اند تا مردم را به استفاده از آن‌ها ترغیب کنند.
 
 سرویس‌های بهداشتی پنج ستاره!

احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که یکی از مشکلات سفر کردن در جاده را پیدا کردن سرویس بهداشتی تمیز می‌دانید! به نظر می‌رسید این نگرانی فراگیر بسیاری از افراد در همه کشورهای جهان است، تا جایی که بعضی‌ها برای رفع آن دست به ساخت مکان‌های تازه و جدید می‌زنند.

چین یکی از کشورهایی است که برای مقابله با این مشکل و نگرانی به تازگی یک سرویس بهداشتی پنج ستاره برای استفاده عمومی در یکی از جاده‌های این کشور بنا کرده است. عکس‌های این سرویس بهداشتی در فضاهای مجازی حسابی سر و صدا کرده است، با این‌حال از هزینه‌های آن خبری در دست نیست. البته لازم نیست راه دور برویم، در ایران و همین بغل خودمان در جاده تهران به قم یک مرکز رفاهی تازه تاسیس وجود دارد که علاوه بر سرویس بهداشتی متفاوت و زیبا، دیگر امکانات خدماتی از جمله رستوارن و مرکز خرید را هم شامل می‌شود.
 
 سرویس‌های بهداشتی پنج ستاره!

این سرویس بهداشتی در مسیر بیشان به چانگکینگ و در محیطی به وسعت ۱۵۰ متر مربع قرار گرفته است که طراحی‌های داخلی آن با نورپردازی‌های متفاوتی که دارد بسیار چشم‌نواز است.
 
 سرویس‌های بهداشتی پنج ستاره!

این مجموعه سرویس بهداشتی که از مواد درجه یک برای ابزار داخلی آن استفاده شده، حتی برای پخش موسیقی هم از استریو بزرگی بهره برده تا تمام مدت موزیک پخش شود.

یکی از نکته‌های مهم درباره این سرویس بهداشتی عمومی این است که به دلیل شیشه‌ای بودن بخش زیادی از دیوارهای آن طی روز لازم نیست از نیروی برق استفاده کنند و نور روز مجموعه را روشن می‌کند.
 
 سرویس‌های بهداشتی پنج ستاره!

مجموعه مهر و ماه

در ایران و به تازگی مجموعه‌های خدماتی - رفاهی در جاده‌ها ساخته شده که اتفاقا مورد توجه مردم هم قرار گرفته است. عکس سرویس بهداشتی مجموعه مهر و ماه که در جاده تهران - قم قرار دارد، در فضای مجازی بارها دست به دست شد و نشان می‌دهد در کشور خودمان هم سرویس بهداشتی‌های پنج ستاره داریم. 
 
سرویس‌های بهداشتی پنج ستاره!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
اینا کجا و آفتابه های ما کجا ؟؟!!!!
عصر جدید و عصر حجر !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
1
ایجاد امکانات یه بحث هستش و نحوه استفاده و نگهداری از آن امکانات بحثی دیگر.
بعضی از هموطنان در نگهداری و استفاده صحیح از این امکانات دچار فقر فرهنگی هستند که ابتدا باید تمیز بودن و استفاده درست رو فرهنگ سازی کرد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار