شبح دختر خردسال زنی را به وحشت انداخت +تصاویر
کد خبر: ۵۷۴۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 December 08    -    ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
بنا به ادعای "هنا بوتلر" زن 24 ساله اهل انگلیس زندگی اش تحت تاثیر شبح متعلق به یک دختر خردسال دچار چالشی عجیب شده است. وی سه سال پیش زمانی که به همراه دوستش شب هنگام مشغول پیاده روی در حوالی جنگل "هامبر" در منطقه "یورک شر" بودند بطور اتفاقی از یک درخت عکس گرفتند.
 
شبح دختر
 
در این عکس یک دختر خردسال دارای موهای مشکی با لباسی سفید در حالی که زیر این درخت نشسته است دیده می شود. وی در این خصوص می گوید: " به همراه دوستم و یک راهنما تصمیم به پیاده روی شبانه گرفتیم. هنگامی که به یک درخت رسیدیم راهنمای ما شروع به صحبت درباره ادعای برخی افراد مبنی بر دیدن شبح یک دختر خردسال یتیم در این مکان کرد. بلافاصله از درخت فاصله گرفتم و حدود 10 عکس از آنجا انداختم. بعدا که عکس ها را نگاه می کردم متوجه این چیز عجیب در یکی از عکس ها شدم. جالب اینکه در هیچ کدام از بقیه عکس ها وجود نداشت."
 
 
شبح دختر
 
 گفتنی است با وجود گذشت 3 سال از این ماجرا و علیرغم اینکه وی منزلش را تغییر داده اما وی ادعا می کند هنوز زندگی اش تحت تاثیر این ماجرا قرار دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
1
دوستان اصلا روح چیزی نیست که در عالم مادی بتونه تعریف بشه و ارتبطه اون با جسم انسان از طریق روان صورت میگیره. اینکه از یک روح عکسبگیرند بیشتر شبیه جک هست. روحی که ازش صحبت شده یک فوتوشاپ برای جامعه بی هویت غرب و بحران معنیت هست. نه فقط این مورد که موارد دیگری هم هست و جالب اینکه در همه عکس ها روح مورد نظر اصلا واضح نیست! همه تجربیان دیگری که مثلا میگن از طریق فلان روش با روح فلان مرده ارتباط گرفتیم هم چرنده و اون جن هست نه روح!
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
جالب بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار