شدت گرفتن باران در چندین استان
کد خبر: ۵۷۲۶
تاریخ انتشار: 2015 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
کارشناس سازمان هواشناسی با پیش‌بینی اینکه امروز بارش باران در ۱۰ استان شدت می‌گیرد، گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری است.
خبرگزاری فارس: باران در ۱۰ استان شدت می‌گیرد/ آسمان تهران امروز کمی ابری است

فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی، غرب، جنوب شرق و ارتفاعات البرز مرکزی شاهد رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش‌ها امروز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، ایلام، ارتفاعات لرستان، شمال خوزستان، شرق هرمزگان، جنوب سیستان و نوار غربی آذربایجان غربی است.

وی گفت: آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیرها برای مناطق مذکور پیش‌بینی شده است و از هموطنان درخواست داریم تا از عبور و مرور در مناطق گفته شده خودداری کنند و تمیهدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی را بیندیشند.

گودرزی ادامه داد: امروز شرق کشور وزش باد شدید را دارد که در منطقه زابل تبدیل به طوفان گردوخاک می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: آسمان امروز تهران کمی ابری است و در بعدازظهر شاهد رشد ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات این استان خواهیم بود.

وی افزود: اردبیل با دمای ۸ درجه سانتیگراد و اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار