ابتکار ژاپنی ها در پخت « دونات نودل »
کد خبر: ۵۶۴۹۶
تاریخ انتشار: 2016 December 02    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
یک کافی شاپ ژاپنی دست به ابتکار جالبی زده است، این کافی شاپ دونات هایی را از نودل اودون طبخ می کند. نودل اودون (به انگلیسی: Udon) (به ژاپنی: うどん) ‌ یک نوع نودل ژاپنی تهیه شده از آرد گندم است و مشخصات نودل اودون کلفتی و ضخامت آن است.
ابتکار ژاپنی ها در پخت « دونات نودل »

ابتکار ژاپنی ها در پخت « دونات نودل »«اختصاصی تابناک باتو» هر از چند گاهی با غذاهای جدیدی آشنا می شویم که دو یا بیش از دو نوع از غذاهای محبوب مردم را با هم ترکیب کرده اند و اغلب اینگونه غذاها با استقبال گسترده ای مواجه می شوند؛ به خصوص اگر سرخ شده و یا پوشیده از شکر باشند.
 
این بار یک کافی شاپ ژاپنی دست به  ابتکار جالبی زده است، این کافی شاپ دونات هایی را از نودل اودون طبخ می کند. نودل اودون (به انگلیسی: Udon) (به ژاپنی: うどん) ‌ یک نوع نودل ژاپنی تهیه شده از آرد گندم است و مشخصات نودل اودون کلفتی و ضخامت آن است.

ابتکار ژاپنی ها در پخت « دونات نودل » 

این دسر برای اولین بار در این کافی شاپ به مشتریان معرفی شده است. قیمت هر یک ۱.۵ دلار است.
این دونات عبارت است از یک دسته نودل  اودون پیچ خورده و تابیده شده که در مخلوط آب و شکر می جوشانند و روی آن شکر می پاشند. سر آشپز  ایتیرو Eiitirou  می گوید که سطح خارجی دونات ترد و داخل آن تازه و دلپذیر است. این دسر خلاقانه مزه ای ما بین طعم نودل و شیرینی شکر را دارد.  تلفیق این دو مزه مشتریان را به خرید آن ترغیب می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار