یکه‌تاز قاطع بازار ساعت‌های هوشمند
کد خبر: ۵۶۴۷
تاریخ انتشار: 2015 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
داده‌های موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics نشان می‌دهد که اپل واچ 75 درصد از صادرات ساعت‌های هوشمند را در اختیار دارد.

اپل قصد ندارد در آینده‌ای نزدیک میزان فروش ساعت هوشمندش را اعلام کند و در حال حاضر تنها میدانیم که این ساعت دربه سه‌ماهه قبل حدود یک میلیارد دلار به درآمدهای اپل اضافه کرده است.

اما موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics می‌گوید میزان فروش اپل واچ را اندازه‌گیری کرده است.

طبق تحقیقات این موسسه، اپل واچ توانسته 75 درصد از کل صادرات ساعت‌های هوشمند بازار را در تصاحب خود در بیاورد. این موسسه می‌گوید در حالی که سال قبل صادرات ساعت‌های هوشمند به 1 میلیون دستگاه رسیده بود، این میزان با آغاز فروش اپل واچ به 5 میلیون دستگاه پرش کرده است.

این گزارش می‌افزاید که اپل در سه‌ماهه قبل 4 میلیون اپل واچ صادر کرده در حالی که سامسونگ تنها 400 هزار دستگاه صادر کرده است. دیگر ساعت‌های هوشمند بازار نیز سهمی 0.9 درصدی در سه‌ماهه گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

از نکات جالب این گزارش غیبت ساعت هوشمند و بسیار محبوب Pebble است که توانست در وبسایت کیک‌استارتر کمپین مالی فوق‌العاده‌ای را تجربه کند.

اپل واچ در 16 کشور دنیا عرضه می‌شود.

اگرچه اپل همین حالا نیز به هدفش رسیده و بازار اسمارت‌واچ را با قاطعیت در تصاحب درآورده است، اما پیشبینی‌های اولیه از فروشی بسیار بالاتر برای این ساعت خبر می‌دادند. تحلیلگران استقبال از اپل واچ را "معمولی" توصیف کرده‌اند و اعتقاد دارند که این گجت پوشیدنی به مرور زمان روزهای طلایی خود را خواهد رسید؛ روزهایی که در سال 2017 به اوج خود خواهد رسید.

پیشبینی می‌شود که آپگریدهای مهم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که اپل برای نسل دوم اپل واچ در نظر گرفته، بر سرعت محبوبیت این ساعت تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

دیجی کالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار