قتل خواهر به دست برادر
کد خبر: ۵۶۴۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 November 29    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
چندی قبل مردي با پليس 110تماس گرفت و درحاليكه گريه ميكرد گفت: «من خواهرم را به قتل رسانده ام». اين تماس كافي بود تا مأموران كلانتري فسا براي بررسي موضوع به آدرسي كه مرد جوان عنوان كرده بود مراجعه كنند. محل حادثه يك خانه ويلايي بود. مأموران پس از حضور در آنجا با جسد خونين دختر جوانی در راهرو روبه رو شدند.

با گزارش ماجرا به بازپرس ويژه ، كارآگاهان جنايي نيز راهي محل حادثه شدند. آنطور كه به نظر مي‌رسيد قرباني بر اثر ضربه چاقو دچار خونريزي شديد و به قتل رسيده و معاينات پزشكي قانوني حاكي از آن بود كه حدود چند ساعت از مرگ وي مي گذرد.

عامل اين جنايت كسي جز برادر قرباني نبود كه با پليس تماس گرفته و خبر جنايت را اعلام كرده بود.

تحقيقات حكايت از اين داشت كه اين خواهر و برادر در خانه پدريشان به صورت مجردي زندگي مي كردند. تيم جنايي از همان ابتدا به سراغ برادر قرباني رفت و به بازجويي از وي پرداخت.

اين مرد جوان گفت: من و خواهرم از مدت ها قبل با هم درگیر بودیم اما چند روز بود که ما با هم كاري نداشتيم و هركس به فكر زندگي خودش بود.

وی گفت: چند روز قبل نیمه شب وقتي به خانه رفتم متوجه شدم او خانه نیست. نیمه شب شد از او خبری نشد تا اینکه نزدیکی صبح آمد، با عصبانيت در حال قدم زدن بودم. به من توهين كرد كه تو با من چه کار داری؟ از سوي ديگر چند وقت بود به او مشکوک بودم.

عامل جنايت ادامه داد: من و خواهرم چند روز پيشتر بر سر اين موضوع هم جر و بحث كرده بوديم و هنوز از او عصباني بودم. آن شب خواهرم گير داده بود. همين باعث مشاجره لفظي ما شد. ناگهان خواهرم به سمتم حمله كرد. خيلي عصباني شدم و او را به زمين كوبيدم. خواهرم فريادي كشيد اما من هرگز فكر نمي كردم كه با ضربه چاقوی من به كام مرگ برود.

وي ادامه داد: پس از آن رفتم و خوابيدم. حدود ساعت 15روز بعد از خواب بيدار شدم خواهرم خونين روي زمين كنار راه پله ها افتاده بود. دقيقا همان جايي كه شب قبل مشاجره كرده بوديم. وقتي كنارش رفتم بدنش سرد شده بود. دست و پايم شروع كرد به لرزيدن. وحشت زده به جسدش خيره شده بودم. اصلا فكرش را نمي كردم كه خواهرم را به قتل رسانده ام. نمي دانستم چه كنم ساعاتي كنارش ماندم و بعد از آن به برادرم زنگ زدم. موضوع را برايش توضيح دادم كه او خواست با پليس تماس بگيرم و من نيز همين كار را كردم.

در چنين شرايطي قاضي جنايي دستور انتقال جسد اين زن به پزشكي قانوني را صادر كرد تا علت اصلي قتل او مشخص شود. از سويي متهم نيز بازداشت شد. بدین ترتیب این پرونده با صدور قرار مجرمیت به دادگاه ارسال شد.
منبع: خبرآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
2
0
اخه واقعا به بردار چه ربطی داره؟؟
اخه به تو چه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
یعنی چی به برادر چه ربطی داره ؟؟؟؟
یعنی اون خانوم هر کاری کنه درسته؟؟؟
کار این پسر هم اشتباه بوده باید به پدر و مادرش در این مورد اطلاع میداده و خودش رو وارد این قضیه نمیکرده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار