دعوای مستانه بر سر یک “سگ” با قتل همکلاسی پایان یافت + تصاویر
کد خبر: ۵۶۳۷
تاریخ انتشار: 2015 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
پسری ۲۰ ساله به اتهام کشتن دوست ۱۹ ساله اش دستگیر شد .

آقای ” پریان کانچو لا ” در یک دعوا با ضرب و شتم قرار دادن دوست و هم اتاقی اش آقای ” استفن سیلوستر ” ۱۹ ساله باعث مرگ او شد.

در پی تماس با پلیس در ساعت ۴:۴۰ بامداد مبنی بر حضور یک جنایتکار در خانه‌ای واقع در آستین تگزاس، آنها خود را به محل جنایت رسانده و آقای ” کانچولا ” را دستگیر کردند .

3399630_608

ماجرا از آنجایی شروع شد که این دو دوست که در یک دانشگاه با هم همکلاسی و همچنین در یک خانه مشترک با هم، هم اتاقی بودند پس از یک گردش در شب جمعه وقتی که مست بودند به خانه بر می گردند و شروع به هول دادن و تنه زدن یک دیگر در حیاط خانه می کنند که پس از اعتراض هم خانه آنها نسبت به ایجاد سر و صدا،این دو پس از معذرت خواهی به اتاق خود رفته و به نزاع خود در آنجا ادامه دادند.

همسایه آنها وقتی در ساعت ۴ صبح صدای فریاد ” سیلوستر ” را شنید به اتاق آنها رفته و این ۲ را غرق در خون که در حال حمله به یکدیگر بودند را دید .

او در گزارش خود گفت : وقتی ” سیلوستر ” با سری خونین به طوری که خون بر روی گردنش جاری شده بود به آشپزخانه می رفت ” کانچولا ” با مشت به سر او کوبید و او را به زمین انداخت، من سریعأ با اوژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان رساندم اما او پس از رسیدن به بیمارستان براثر جرایتهای فراوان درگذشت.

او درپایان یاد آورشد که ” کانچولای ” در این دعوا سگ ” سیلوستر ” را نیز خفه کرد و این موضوع عصبانیت او را بیشتر کرده بود.

3399629_798

همسایه وقتی به خانه بر می گردد از ترس اینکه مبادا ” کانچولا ” به او نیز حمله کند با پلیس تماس می گیرد و در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که ” کانچو لا ” در پیامی از پدرش در خواست کمک کرده و گفته که در یک دردسر بزرگ افتاده و نمی داند که چه کار کند .

پلیس او را به حبس برده و او به اتهام کشتن دوستش در یک نزاع به پرداخت ۵۰۰/۰۰۰ دلار جریمه نقدی محکوم شد .

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار