رنگی ترین و زیباترین خانه ها از سراسر جهان
کد خبر: ۵۵۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 November 23    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
همواره بسیاری از مردم تلاش می کنند تا خانه هایی با روش های نو معماری کرده و بسازند؛ اما برخی دیگر از مردم هم به رنگ آمیزی خانه ها بیشتر از سبک معماری توجه دارند، آنچنان که خانه های آنان همچون آثار هنری و یا برشی از یک انیمیشن به نظر می آیند.
رنگی ترین و زیباترین خانه ها از سراسر جهان 
 
رنگی ترین و زیباترین خانه ها از سراسر جهان  اختصاصی «تابناک باتو»؛ همواره بسیاری از مردم تلاش می کنند تا خانه هایی با روش های نو معماری کرده و بسازند؛ اما برخی دیگر از مردم هم به رنگ آمیزی خانه ها بیشتر از سبک معماری توجه دارند، آنچنان که خانه های آنان همچون آثار هنری و یا برشی از یک انیمیشن به نظر می آیند.

با رعایت هماهنگی در انتخاب رنگ ها این خانه ها شکلی متمایز به خود می گیرند و در مقایسه با سایر خانه ها همچون اثری هنری به نظر می رسند.

بنا بر این گزارش، در برخی از مناطق جهان، ساکنان یک منطقه در حرکتی هماهنگ، هر یک خانه های خود را به رنگی درآورده اند که از کنار هم قرار گرفتن آنها تصاویر زیبا و بدیعی به نمایش گذاشته می شود.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
9
آدمهای شاد در دنیای شاد زندگی می کنن وقتی از نظر افسردگی در دنیا مرتبه دوم را داریم توقع دارین از در و دیوارهای خونه هامون غیر از نماهای تیره و دود گرفته و رنگ و رو رفته نمایان هست وتا وقتی مردم در مشکلات زندگی و معیشتی و بیکاری و هزار و یک غصه و بدهی و مریضی و فساد و تفاوت طبقاتی و غیره دست و پنجه نرم میکنند و بفکر فقط حفظ آبروشون هستن شادی اینجا رنگی نخواهد داشت پس خانه از پایه ویران است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار