مسی بازیکنان تیم ملی آرژانتین را انتخاب می‌کند!
کد خبر: ۵۵۷۶۱
تاریخ انتشار: 2016 November 22    -    ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
 دعوت نشدن بازیکنانی مانند مائورو ایکاردی به اردوی تیم ملی آرژانتین با وجود بازی‌های خوب‌شان در رده باشگاهی سبب شده این شائبه توسط برخی از رسانه‌های آرژانتین مطرح شود که دست‌های پشت پرده‌ای مانند مافیای لیونل مسی در کار است تا از ورود این بازیکنان به اردوی آلبی‌سلسته ممانعت به عمل آورد. این ادعای رسانه‌ها اما به مذاق ادگاردو بائوسا، سرمربی تیم ملی آرژانتین خوش نیامده است.

وی در گفت‌و‌گو با «دپورتئا» اظهار داشت: می‌گویند که مسی دوستانش را در ترکیب تیم ملی آرژانتین قرار می‌دهد، اما همه این حرف‌ها دروغ است. تمام این‌ها داستان‌های ساخته رسانه‌هاست.

بائوسا در ادامه درباره انتقاداتی که در سال‌های اخیر از تیم ملی آرژانتین صورت گرفته است، اظهارنظر کرد و گفت امیدوار است رابطه بهتری میان رسانه‌های آرژانتینی و بازیکنان او شکل بگیرد.

وی افزود: شیوه صحبت مردم درباره ناکامی‌های تیمی که در سه سال گذشته سه بار به فینال رسیده، نگران‌کننده است. تصور نمی‌کنم اینکه بازیکنان ما ارتباط‌‌شان با رسانه‌ها را قطع کنند گزینه خوبی باشد و من هر کاری انجام خواهم داد تا اوضاع به حال عادی برگردد و دوباره با رسانه‌ها صحبت کنیم. ببینیم می‌توانیم قبل از بازی بعدی شرایط را تغییر دهیم یا نه.
منبع: خبرگزاری تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار