واکنش رضا رشیدپور به رفتار خشن با بانوی دستفروش+تصاوير
کد خبر: ۵۵۵۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 November 19    -    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
روز گذشته فیلمی از برخورد غیرانسانی ماموران سد معبر شهرداری فومن با زنی دستفروش در فضای مجازی دست به دست و موجب نارضایتی عمومی شد.

در پی این واکنش‌ها، رضا رشیدپور، مجری برنامه «حالا خورشید» نیز با انتشار عکس این حادثه در صفحه اینستاگرام خود، نوشت:واکنش رضا رشیدپور  و پرستو صالحی به رفتار خشن مامورشهرداری با بانوی دستفروش+تصاویر

«بدون مقدمه: آقای شهردار لطفا استعفا دهید

یک) وظیفه داشتیم زندگی او را تامین کنیم تا مجبور به دستفروشی کنار خیابان نشود، ولی نکردیم.

دو) وظیفه داشتیم به مامور اجرای قانون یاد بدهیم که ذات قانون برای تقبیح و ریشه‌کنی خشونت رفتاری است، ولی نکردیم.

سه) وظیفه داشتیم با کج رفتاری ماموران سد معبر در همین تهران با موثرترین روش ممکن برخورد کنیم تا کار به فومن نکشد، ولی نکردیم.

چهار) فاصله سی هزارتومان این دستفروش در فومن تا سه هزار میلیارد تومان آن آقا در کانادا چقدر است؟ این موضوع مردم را عصبانی کرده. بفهمیم لطفا.

پنج) آقای شهردار فومن در مصاحبه‌ای فرموده که ضربه مامور به کتف آن مادر خورده و نه صورتش. خیالمان راحت شد. پس پنالتی نبوده.

شش) من موافق قانون‌شکنی و سدمعبر و ... نیستم. اما از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود. شرم کنیم لطفا.

هفت) راحت‌ترین واکنش این است که آن مامور شهرداری را مقصر تمام ماجرا بدانیم و همه خشم عمومی را نثار او کنیم و با تنبیه و اخراج او آرام شویم و کل ماجرا به فراموشی سپرده شود. ای کاش این بار عمیق‌تر باشیم ... تنها مقصر داستان، کارمند شهرداری نیست. مجموعه‌ای از ارکان سیستم مدیریت شهری دچار اختلال و ایراد است. پس برای تسکین افکار عمومی و تلنگر جدی به این چرخه معیوب از شهردار فومن جدا تقاضا می‌کنم که استعفا کند. گاهی برکتی در ترک خدمت هست که در اصرار به استمرار نیست.

پی‌نوشت اول: ای کاش دادستان محترم فومن اعلام جرم کند. یقینا به ترمیم پندار عمومی از کرامت انسان در جامعه‌مان کمک خواهد کرد.

پی‌نوشت دوم: در این تصویر یک نکته تلخ دیگر هم هست. عابران و تماشاچیان همیشگی. فقط نگاه می‌کنند.

پی‌نوشت سوم: حتما برخی از شما نظری مخالف نوشته من دارید. برایم محترم هستید. اما این جا یک مادر سیلی خورده. آن هم در مقابل چشمان پسرش .... هرگز نمی‌توانم این مصیبت را به استناد فلان ماده و تبصره قانونی تحلیل کنم. نمی‌توانم.» 

پرستو صالحی بازیگر تلویزیون نیز با انتشار عکس این حادثه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «ما بيشتر با علنی شدن خشونت مشكل داريم تا خود خشونت! و گرنه سال‌هاست كه از صبح تا شب به خواهر و مادر هم رحم نمی‌كنيم، فضای حقيقی و مجازی هم نداره، با دزدی با دروغ با فريب با تهمت با فحاشی با اختلاس با كلاهبرداری و .... دادسراها پر است از كودكان و زنان كتک‌خورده و بی‌پناه ... هيس اين مردم فرياد نمی‌زنند!!! پس كارتونو بكنين، بزنين، بشكنين، غارت‌كنين نگران هم نباشين تا فيلمش درنياد ما هم صدامون درنمياد... مادرم اين كشيده را از مامور ساده شهرداری نخوردی ما زديم، مايی كه تمام مدت ديديم و سكوت كردیم.»

واکنش رضا رشیدپور  و پرستو صالحی به رفتار خشن مامورشهرداری با بانوی دستفروش+تصاویر
 
آفتاب نيوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
توحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
1
4
بهتره یه کمپین برای استعفا شهردار فومن تشکیل بشه تا دیگه شاهد هتک حرمت به بانوان نباشیم.زنی که برای امرار معاش مجبور به دست فروشی می شه باید بهش احترام بگذارند نه اینکه با سیلی جوابشو بدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
1
0
تند نروید. فیلم را کامل ببینید تا فحشهای رکیکی که این باصطلاح مادر در جلوی چشم بچه اش به مامور میدهد را ببینید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار