توضیحات تاج درباره رفتار عجیب AFC
کد خبر: ۵۵۴۶۹
تاریخ انتشار: 2016 November 19    -    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
مراسم بهترین های آسیا به زودی برگزار می شود و احتمالا ایران این مراسم را تحریم می کند. مهدی تاج در این باره توضیح می دهد: «نوجوانان و جوانان موفقیت کسب کردند و یکی در آسیا دوم و یکی سوم شدیم تا به جام جهانی برویم. در جوانان 16 سال بود که به جام جهانی نرفته بودیم. در فوتسال نیز سوم دنیا شدیم که این هم بی سابقه بود.
 
در داوری ما بهترین مسابقات را سوت زد.در فوتبال ساحلی هم دوم جهان شدیم چون فاصله ما با برزیل زیاد است. هیچکدام از این موفقیت های ما در مطالعات کنفدراسیون نیامده است. ما حس کردیم که مشکل آنها ندانستن نیست. ما به این نتیجه رسیدیم که این اعتراض را به afc بنویسیم. آنها در جواب نامه ما شاید به قول برخی دلجویی کردند.
 
در لیست قبلی من ترجمه شده اش را دارم، نوشتند لیست نهایی که یعنی لیست آخر. هنوز هم من باور نمی کنم که 4 بخش دیگر را وارد کرده باشند. فکر نمی کنم درجه اهمیت مراسم بعدی به اندازه ابوظبی باشد. ممکن است بهترین فدراسیون، بهترین داور یا فوتسال چیزی را اعلام کنند و بگویند بروید و در کشور ایران به آنها بدهید.»
 
او ادامه می دهد: «برخی می گفتند شما چرا زودتر اعتراض نکردید. ما وقتی که لیست اعلام نشده، چطور می توانستیم اعتراض کنیم؟ یکسری هم می گفتند چرا عجله کردید که بازهم اینطور نبود چون ما بر اساس اینکه لیست نهایی اعلام شده بود، اعتراض کردیم. ما در فوتبال آسیا بالا هستیم و حتی کره و ژاپن هم پشت ما هستند. امیدوارم این اعتراض تاثیر خودش را داشته باشد. اخیرا اعلام شده فغانی جزو 5 داور برتر جهان است که هنوز به صورت رسمی به دست ما نرسیده است.»
 
تاج همچنین می گوید: «یک موضوع همین برترین ها هست که اعتراض کردیم و یک بخش دیگر هم برای بازی سوریه اعتراض کردیم. برای این بازی ما 40 روز قبل مسابقه نامه ای به فیفا زدیم و گفتیم که تانکو عبدالرحمن زمین مناسبی نیست.
 
کی روش این موضوع را به من گفته بود و اعلام کرد که در ورزشگاه بهتری باشد. ما تمام این مسائل را پیش بینی کرده بودیم و گفتیم که زمین مناسبی نیست. فیفا این نامه را به AFC ارجاع کرد که این زمین را نظارت کند که آنها تایید کردند. ما دوباره به AFC نامه زدیم و رونوشت آن را به فیفا دادیم. متاسفانه 2 امتیاز به راحتی از دست دادیم که اگر در آخر روی 2 امتیاز به مشکل بخوریم، حسرت این بازی را می خوریم.»

 
منبع: خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار