وین رونی بابت عکس جنجالی‌اش عذرخواهی کرد +عکس
کد خبر: ۵۵۳۵۸
تاریخ انتشار: 2016 November 17    -    ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
انتشار یک عکس جنجالی از کاپیتان تیم ملی انگلیس در رسانه‌های این کشور،
او را شرمنده و مجبور به عذرخواهی از هوادارانش کرد.

کاپیتان تیم ملی

چندی پیش نشریه سان عکسی جنجالی از وین رونی منتشر کرد که او را در حالی غیرعادی به دلیل مصرف مشروبات الکلی نشان می‌داد. با انتشار این عکس شائبه‌های زیادی درباره کاپیتان تیم ملی انگلیس به وجود آمد، از جمله اینکه دلیل عدم حضور کاپیتان منچستریونایتد در بازی دوستانه سه‌شنبه شب برابر تیم ملی انگلیس برابر اسپانیا رفتار غیرحرفه‌ای او بوده است، نه مصدومیت. به هرحال نکته مشخص این است که عکس جنجالی از رونی زمانی گرفته شده که او اردوی تیم ملی انگلیس بوده و او حتی پیراهن این تیم را به تن دارد.
 
در همین حال برخی گزارش‌های دیگر منتشر شده است که در آنها عنوان شده ژوزه مورینیو،
سرمربی منچستریونایتد هم به شدت از این موضوع عصبانی است،
به خصوص که یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی انگلیس
هم در عکسی که از رونی گرفته شده است دیده می‌شود.

اکنون سخنگوی رونی از جانب او عذرخواهی کرده است. او گفت: طبیعتاً وین متأسف است که چنان تصاویری از وی در کنار طرفدارانش منتشر شده است. اگرچه آن روز، روز تعطیلی تمام اعضای تیم و کادر فنی بود اما رونی کاملاً می‌داند که انتشار چنان تصاویر از کسی در جایگاه او ناشایست است. صبح روز گذشته وین به صورت خصوصی با گرث ساوت‌گیت (سرمربی تیم ملی انگلیس) و دان آسوورث صحبت کرد و از آنها عذرخواهی کرد. او حالا می‌خواهد از تمام طرفدارانش به خصوص هواداران جوانش که عکس‌های او را دیده‌اند، عذرخواهی کند.

رونی که رکورددار گلزنی برای تیم ملی انگلیس است و 6 بازی ملی دیگر می‌خواهد تا به رکورد پیتر شیلتون به عنوان باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ سه‌شیر برسد، در بازی جمعه شب تیم ملی انگلیس برابر اسکاتلند در مرحله انتخابی جام جهانی 90 دقیقه بازی کرد اما به شیوه‌ای غیرمنتظره از فهرست بازیکنان این تیم برای بازی دوستانه سه‌شنبه شب برابر اسپانیا در ورزشگاه ومبلی (دیداری که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت)، خط خورد که در ابتدا تصور می‌شد دلیل آن مصدومیت باشد.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار