تصاویر فولکس‌ واگن پاسات GT کانسپت
کد خبر: ۵۵۲۴۶
تاریخ انتشار: 2016 November 17    -    ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
فولکس‌واگن با معرفی نسخهٔ GT پاسات به تویوتا کمری در شمال آمریکا پاسخ داده است. فولکس‌واگن در مورد نسخهٔ اسپرت پاسات که فعلاً به‌صورت کانسپت ارائه شده گفته است که این مدل پیش‌نمایشی از یک عضو جدید در خانوادهٔ پاسات مخصوص بازار آمریکای شمالی (شامل ایالات‌متحده و کانادا) خواهد بود. این خودرو رسماً در نمایشگاه لس‌آنجلس طی چند روز آینده به نمایش درخواهد آمد.

 معرفی فولکس‌واگن پاسات GT کانسپت

اگر شما به دنبال ارتقاء عملکرد زیر کاپوت پاسات معمولی هستید، شانس چندانی نخواهید داشت چراکه GT کانسپت مجهز به همان پیشرانهٔ 3.6 لیتری V6 نسخهٔ معمولی پاسات با 280 اسب بخار قدرت است که نیروی آن از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ DSG اتوماتیک دوکلاچه با قابلیت تعویض دندهٔ دستی از طریق پدال‌های پشت فرمان، به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند؛ یعنی گیربکسی که در بسیاری از مدل‌های پاسات یافت می‌شود.

 معرفی فولکس‌واگن پاسات GT کانسپت

اما فولکس‌واگن به این مدل خاص اگزوزهای ذوزنقه‌ای دوگانه، منبع اگزوز اسپرت، رینگ‌های 19 اینچی و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ را اضافه نموده و ارتفاع آن‌را 1.5 سانتیمتر کاهش داده است. همچنین در پاسات GT کانسپت تعداد انگشت‌شماری تغییرات ظاهری جزئی نسبت به نسخهٔ معمولی دیده می‌شود که عبارت‌اند از جلوپنجرهٔ لانه‌زنبوری مشکی‌رنگ با خطوط قرمز، سپر جلوی منحصربه‌فرد، سقف و اطراف پنجره‌های جانبی به رنگ مشکی، اسپویلر کوچک مشکی‌رنگ روی درِ صندوق بار، چراغ‌های جلوی LED و چراغ‌های عقب دودی.

 معرفی فولکس‌واگن پاسات GT کانسپت

مهندس ارشد فولکس‌واگن در منطقهٔ شمال آمریکا «Matthias Erb» در مورد پاسات GT کانسپت گفته است:

«این پاسات GT مثال اولیه‌ای از این امر است که چگونه فولکس‌واگن به نیازها و خواسته‌های خریداران آمریکایی پاسخ می‌دهد. ما آزادی و مسئولیت شکل دادن به محصولات آیندهٔ فولکس‌واگن در آمریکای شمالی را داریم و این کار را در ایالات‌متحده توسط ترکیب مهندسی از سراسر جهان با چشم‌انداز منحصربه‌فرد ما و تیم محلی بااستعداد انجام می‌دهیم».

 معرفی فولکس‌واگن پاسات GT کانسپت

 معرفی فولکس‌واگن پاسات GT کانسپت

 معرفی فولکس‌واگن پاسات GT کانسپت

با توجه که این خودرو آمادهٔ تولید به نظر می‌رسد، احتمالاً پس از نمایش در لس‌آنجلس، طی چند ماه آینده به‌عنوان یک تریم جدید برای نسخهٔ آمریکایی پاسات ارائه خواهد شد.
 
 معرفی فولکس‌واگن پاسات GT کانسپت
 
پدال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار