اهمیت استفاده از پد در زیر فرش ها
کد خبر: ۵۵۲۰۸
تاریخ انتشار: 2016 November 16    -    ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
پدها از جنس های مختلفی هستند. باید با توجه به جنس زمین، پد مورد نظر را انتخاب کرد. مثلا اگر کف خانه تان از سنگ، سرامیک یا پارکت است و قالبا فرش روی آن لیز می خورد، می توانید پد فومی یا لاستیکی را انتخاب کنید تا ضمن چسبندگی به زمین، از حرکت فرش نیز جلوگیری کند.
 اهمیت استفاده از پد، زیر فرش ها
 
اهمیت استفاده از پد، زیر فرش ها   اختصاصی «تابناک باتو»؛ پد در اصطلاح به عایق یا حائل بین دو چیز مختلف می گویند که عموما جنس یکی از آن ها سخت بوده و دیگری نرم یا اینکه یکی حساسیت بیشتری دارد و دیگری از حساسیت کمتری برخوردار است. مثلا پد موس کامپیوتر شما، عایقی بین میز چوبی و حسگر موس به شمار می آید. به این شکل با استفاده از پد موس، آسیبی به آن وارد نخواهد شد و سال ها کارایی خواهد داشت.

برای فرش هم این موضوع صادق است. وقتی عایقی بین زمین سفت و فرش حساس و نرم استفاده کنیم، کارایی آن را افزایش می دهیم و عمرش را دوچندان خواهیم کرد. استفاده از پد زیر فرش نه تنها باعث استحکام در تار و پود فرش می گردد، بلکه از نظر راحتی و لطاف نیز آن را ممتاز می سازد.

پدها از جنس های مختلفی هستند. باید با توجه به جنس زمین، پد مورد نظر را انتخاب کرد. مثلا اگر کف خانه تان از سنگ، سرامیک یا پارکت است و قالبا فرش روی آن لیز می خورد، می توانید پد فومی یا لاستیکی را انتخاب کنید تا ضمن چسبندگی به زمین، از حرکت فرش نیز جلوگیری کند. البته اگر قصد شما تنها جلوگیری از لیط خوردن فرش روی زمین باشد و علاقه ای به استفاده از پد در زیر فرش خود ندارید، بهتر است در چهار گوشه آن از ترمز فرش استفاده نمایید.

پد فرش از کشیدگی تار و پود جلوگیری می کند و بدین شکل از فرسودگی، پارگی و دیگر اثرات مخرب تردد زیاد بر روی فرش جلوگیری کرده و موجب افزایش عمر و ثبات کیفیت فرش خواهد شد. پس اگر برایتان مهم است که استحکام و کیفیت فرش خود را حفظ کرده و روی فرش نرم تری راه بروید، به یک مغازه فرش یا موکت فروشی رفته و از فروشنده بخواهید به اندازه مساحت فرشتان پد فرش بدهد.
قالیشویی ممتاز گل ابریشم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار