شش راه ارزان که دکوراسیون خانه شما را دگرگون می‌کند!
کد خبر: ۵۵
تاریخ انتشار: 2015 April 23    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
آیا به یک تغییر ارزان قیمت برای خانه‌تان تمایل دارید؟ در اینجا شش پروژه برای اینکار را معرفی می‌‌کنیم. پروژه‌های بهبود سازی منزل می‌توانند ارزان قیمت باشند. بسیاری از افراد گمان می‌کنند برای اینکار نیاز به ساخت و سازهای بزرگی است ولی حتی تغییرات کوچک نیز می‌تواند نمای داخلی خانه را متحول سازد.
شش راه ارزان که دکوراسیون خانه شما را دگرگون می‌کند!

آیا به یک تغییر ارزان قیمت برای خانه‌تان تمایل دارید؟ در اینجا شش پروژه برای این کار ‌معرفی می‌‌کنیم.

۱. نقاشی کردن


با وجودی که به نظر کار کمی می‌آید ولی رنگ می‌تواند ظاهر اتاق را کاملا تغییر دهد. برای خانه‌های معمولی رنگ‌های خنثی مناسب است ولی الگوهای رنگی جالب می‌توانند زندگی روزمره را برایتان جالب‎‌تر سازد.
برای مثال یکی از بهترین کار‌هایی که می‌توانید انجام دهید این است که نوارهای عمودی روی دیوار‌ها نقاشی کنید.
رنگ فقط برای دیوار‌ها نیست. شما می‌توانید برای جاهای دیگر نیز از آن استفاده کنید. برای مثال رنگ زدن کابینت‌ها و در‌ها می‌تواند موجب زیبایی بیشتر و باز شدن فضا‌ها شود.

۲. تغییر دکوراسیون


لوازم اتاقتان را چند وقت یکبار جا به جا کنید. در این صورت فضای اتاقتان باز‌تر به نظر می‌رسد و بیشتر دوست دارید در آن اتاق باشید.

شش راه ارزان که دکوراسیون خانه شما را دگرگون می‌کند!

۶ راه ارزان که دکوراسیون خانه شما را دگرگون می‌کند!

۳. تغییر لوازم خانه


وقتی که تغییردکوراسیونکافی نبود می‌توانید با خریداری کالاهای دست دوم اتاق را به روزرسانی کنید.

برای مثال می‌توانید یک نیمکت دست دوم را خریداری کرده و آن را مطابق دکورتان رنگ کنید. سپس آن را کنار میز ناهارخوریتان قرار دهید تا جای نشستن بیشتری داشته باشید.

۴. نصب لوازم کاربردی


_ از لوازم دکوری غیر معمول به عنوان ابزاری مفید در منزل استفاده کنید.

برای مثال یک پنجره‌ کرکره‌ای را روی دیوارتان نصب کنید و از آن به عنوان جایی برای قرار دادن کلید‌ها، دعوت‌نامه‌ها و نامه‌هایتان استفاده کنید.

_ لوازمی که نور را انعکاس می‌دهند موجب روشن شدن محیط می‌شوند.

چند آیینه در اتاقتان آویزان کنید. اینکار باعث انعکاس نور شده و اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

۵. نور‌پردازی بهتر

با استفاده از لامپ‌های کم مصرف هم در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و هم نور بهتری برای اتاق فراهم کنید. با این کار شما می‌توانید نور‌پردازی را در یک اتاق یا تمام خانه بهبود ببخشید و در عین حال یک کاهش مصرف اساسی در انرژی داشته باشید.

۶. کمدهای بیشتر

از آنجایی که خریداری و عوض کردن کامل کمد‌ها گران قیمت است به دنبال راه‌های جایگزینی برای افزایش فضای نگه داری لباس‎‌ها باشید.

برای مثال می‌توانید شکل قرار گیری چوب لباسی‌ها را تغییر داده و از یک رگال ارزان قیمت استفاده کنید. اینکار کمک بسیاری به ما خواهد کرد در حدی که کاملا از تصمیم خریداری کمدِ دیگر منصرف می‌شوید.

با ترفندهای بالا بدون هزینه‌ زیاد می‌توانید بهبودی‌های قابل توجهی در فضا به وجود آورید. هرگز تغییرات کوچک و تاثیرات بزرگی که می‌‎توانند داشته باشند را نادیده نگیرید.

منبع: آکا ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار