ایران در فوتبال ساحلی فینالیست جام بین قاره ای شد
کد خبر: ۵۴۰۱۲
تاریخ انتشار: 2016 November 05    -    ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
دیدار دو تیم ایران و تاهیتی در مرحله نیمه نهایی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی در دبی ساعت 19:30 ديشب آغاز شد.

در ادامه رقابت های جام بین قاره ای 2016 دقایقی قبل تیم ملی کشورمان در بازی سخت با نتیجه 8 به 6 تیم تاهیتی نایب قهرمان جام جهانی 2015 را شکست داد و برای سومین بار به فینال این مسابقات صعود کرد.

دیدار تیم های ایران و تاهیتی در حالی از ساعت 19:30 با یک دقیقه سکوت بدلیل فوت منصور پورحیدری اسطوره فوتبال ایران آغاز شد که پیمان حسینی دروازبان تیم ملی کشورمان در تایم اول مسابقه و در حالی که ایران با نتیجه 1 به صفر ار حریف خود جلو بود بدلیل مصدمیت از زمین خارج شد.

تیم تاهیتی بعد از خروج دروازه بان اول تیم کشورمان با جسارت بیشتری به سوی دروازه تیم ایران حمله کرد که نتیجه آن رد و بدل شدن 14 گل بود، گره خوردن بازی در تایم سوم و فشار تیم تاهیتی باعث شد تا میرشمسی سرمربی تیم ملی کشورمان، پیمان حسینی مصدوم را به میدان بفرستد و موجب کاهش حملات تیم حریف شود.تیم ملی کشورمان با گل دقیقه پایانی امیر حسین اکبری تیم سخت کوش تاهیتی را شکست داد و در روز تلخ ورزش کشور بدلیل فوت منصور  پورحیدری اسطوره ورزش فوتبال کشورمان به فینال مسابقات جام بین قاره ای رسید.

در این دیدار توسط مسلم مسیگر 2گل -محمد احمد زاده 1گل، امیرحسین اکبری  3گل و بلوک باشی 2 گل به ثمر رسید.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم برزیل با نتیجه سنگین 7 به صفر تیم روسیه پر افتخارترین تیم فوتبال ساحلی جهان را شکست داد و حریف تیم ملی کشورمان در فینال شد.

فینال جام بین قاره ای فوتبال درحالی بین ایران و برزیل فردا 15 آبان ساعت 19:30 برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در سال 2013 و تیم برزیل در سال 2014 سابقه قهرمانی این جام را در اختیار دارند.
لازم به ذکر است اعضای تیم ملی برد شیرین مقابل تاهیتی را به مرحوم منصور پورحیدری اسطوره تیم ملی و باشگاه استقلال تقدیم کردند.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار