ساعت های جذاب قدیمی و دلیل انتخاب آنها
کد خبر: ۵۳۹۴۰
تاریخ انتشار: 2017 July 14    -    ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
در این مقاله ۵ ساعت به شما معرفی‌شده است که کمی متفاوت‌تر از بقیه ساعت‌های موجود در بازار هستند (جدید نیستند) و نظر شمارا هنگام خرید ممکن است عوض کنند.
ساعت های جذاب قدیمی و دلیل انتخاب آنها

شما هم همانند ما این حس را تجربه کرده‌اید که کل روز خودتان را در بازار به دنبال پیدا کردن ساعت گشته‌اید، وبلاگ‌ها و داستان‌های مختلف در مورد انواع ساعت‌ها را خوانده‌اید و فردای آن روز تصمیم گرفته‌اید ساعتی را که انتخاب کرده‌اید را بخرید؛ اما در همان روز ساعتی به بازار می‌خواهد بیاید که کل تصمیم‌های شما در مورد انتخاب‌های قبلی‌تان را به هم می‌ریزد و بازهم شما را دچار تردید در انتخاب ساعت محبوب خودتان می‌کند. برای ما قضیه ورود ساعت‌های جدید کمی متفاوت‌تر از بقیه مردم است. ما درباره این ساعت‌ها تحقیق می‌کنیم، اشکالات و ایرادات آن‌ها را بررسی می‌کنیم. در این مقاله ۵ ساعت به شما معرفی‌شده است که کمی متفاوت‌تر از بقیه ساعت‌های موجود در بازار هستند (جدید نیستند) و نظر شمارا هنگام خرید ممکن است عوض کنند.

ساعت تودور Tudor Prince OysterDate

ساعت تودورCredit: gearpatrol

 

کسانی که عاشق ساعت‌های رولکس هستند می‌توانند با این ساعت هم ارتباط برقرار کنند، مخصوصا زمانی که از ذره‌بین تاریخ شمار آن می‌خواهید استفاده کنید. اولین بار سوئیسی‌ها این کار را انجام دادند و از ذره‌بین برای بزرگ‌نمایی استفاده کردند. این ساعت صفحه بدون اعداد دارد.

ساعت رولکس Rolex Explorer II

ساعت رولکس

چیزی که در مورد این ساعت وجود دارد سادگی، خوانایی و همچنین نوعی زمختی است. مخصوصا نوع Polar آن‌که دید بهتری به ساعت بخشیده است. ساعتی که با همکارم صحبت می‌کرد (خیلی دوستش داشت). این ساعت قدیمی است و فقط می‌تواند آن را در بازار و ساعت‌فروشی‌هایی که ویترینی پر از ساعت‌های چند سال کارکرده است پیدا کنید.

ساعت نیال Niall GMT Super Panda

ساعت نیالCredit: gearpatrolاین شرکت برند نیال سرگذشت جالبی دارد، آن‌ها درزمانی که شروع به ساختن ساعت‌های خودشان کردند، سعی کردند که در کانزاس و خود امریکا وسایل ساعت‌های خودشان همانند صفحه، قطعات را تولید کنند. پس از گذشت مدتی از همکاری این شرکت با یکی از شرکت‌های ساخت قطعات آمریکایی، به این نتیجه رسیدند که باید در ساخت‌وسازهای خودشان کمی تحول ایجاد کنند؛ بنابراین مؤسس خلاق، مایکل ویلسون که علاقه شدیدی به کیفیت قطعات سوئیسی داشت تصمیم گرفت تا استانداردهای جدیدی از ساعت‌ها را وارد بازار و ساعت‌سازی آمریکایی کند. سرانجام توانست نوع جدیدی از صفحات و شمارنده‌ها را وارد صنعت ساعت‌سازی امریکا کند.

ساعت آئودمارس پیگوئت Audemars Piguet Royal Oak Perpetual Calendar

ساعت آئودمارس پیگوئتCredit: gearpatrol

از ویژگی‌های این ساعت می‌توانم به تقویم خاص آن، برند قدیمی، رنگ طلایی روی آن و صفحه اصلی ساعت که به رنگ آبی مات است اشاره‌کنم. در این ساعت بهترین‌های اندازه‌گیری زمان دورهم جمع شده اند. زمان از ساعت تا روز و هفته. روز و شب. قاب هشت‌ضلعی ساعت هم می‌تواند نقطه قوت این ساعت باشد، مخصوصا باوجود پیچ‌های دور کادر ساعت، جلوه زمخت و مردانه به وجود امده است. شما با یک نگاه به صفحه ساعت می‌توانید تمام مشخصات زمان خودتان را از ثانیه‌ها تا ماه و هفته خودتان را یکجا تشخیص دهید.

ساعت پتک فیلیپ Patek Philippe ۵۳۹۶R-۱

ساعت پتک فیلیپCredit: gearpatrol

بسیاری از ساعت‌های شیک معمولاً با من خوب ترکیب نمی‌شوند، مشکل فرم آن‌ها نیست، مشکل در تسمه و یراق آن‌ها است که باید دور مچ من پیچیده شود که نمی‌شود. در روزهایی که من ساعت‌هایی همانند Panerai به دست داشتم باید همیشه نگران بستن آن‌ها می‌بودم که روزهای عادی باید دریکی مانده به آخرین جای بند و روز های گرم دقیقا در آخرین سوراخ بند ساعت خودم را محکم می‌کردم. در مورد ساعت رولکس خودم که برخی از همکارانمان از آن تعریف کرده اند، من مجبور شدم چند سوراخ اضافی درست کنم! من در مورد علاقه خودم به ساعت خاص Patek Philippe و تقویم دستی درون آن، دو بار تاکنون صحبت کرده ام یکی زمانی بود که با یکی از دوستانم نزدیک به ده سال پیش در حین نوشیدن شربت بحث کردم و حالا پیش تو. چیزی که در این ساعت من را جذب خودش کرده است، ساعت شمارهای آبی رنگ، آب طلا ۱۸ عیار آن، همچنین تقویم و دو جای خالی که در آن روز و ماه مشخص می‌شود است. قیمت این ساعت در حدود چهل  هزار دلار (دوازده میلیون تومان) است، اما شما باید هزینه‌های سوراخ کردن بند و همچنین خرید در یک حراجی را هم در کنار این هزینه قرار دهید.

بنیتا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار