روند رو به رشد سرطان در ایران تند است
کد خبر: ۵۳۲۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 October 28    -    ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
علی جعفر‌یان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: بیماری ناشناخته سرطان سومین علت مرگ ایرانیان است و به همین دلیل هر ساله کنگره آنکولوژی در کشور برگزار و پزشکان متخصص از سراسر کشور با هدف تبادل نظر علمی و ارائه راهکارهای درمانی دور هم جمع می‌شوند.
 
وی یادآور شد: یکی از اهداف این کنگره ارائه راه‌های جدید تشخیص و درمانی این بیماری خطرناک است تا بتوان به غیر از شیمی درمانی و پرتو درمانی راه‌های درمان جدیدی را پیدا کرد.
 
جعفر‌یان عنوان کرد: با تغییر روش زندگی مردم امروزه متأسفانه شاهد افزایش آمار بیماران سرطانی در کشور هستیم و این خود زنگ خطری برای مردم کشورمان محسوب می‌شود و پزشکان متخصص این رشته بیماران را از شروع درمان تا پایان آن بیمار را همراهی می‌کنند.
 
وی ادامه داد: در این کنگره درمان‌های جدید بحث و نتایج آن با روش‌های سنتی منطبق می‌شود تا بهترین راه تشخیص و درمان و همچنین کم هزینه برای بیماران سرطانی پیدا شود.
 
جعفریا‌ن تأکید کرد: در این کنگره با توجه به امکانات کشور روش‌های جدید درمانی طراحی می‌شود و موضوع ژن درمانی برای بیماری مرموز سرطان هنوز به طور کامل به اثبات نرسیده است.
 
وی ابراز داشت: برخی از انواع بیماری سرطان در اثر جهش‌های ژنی صورت می‌گیرد و به طور کلی دانشمندان پنج هزار ژن مخرب در بروز سرطان تا به امروز به اثبات رسانده‌اند.
 
جعفریان‌ گفت: هزینه درمان بیماری سرطان بسیار سنگین است و بار مالی زیادی را به کشور و فرد بیمار وارد می‌کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارشد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
فکرمی کنیدامریکادرعراق وسوریه چی میکاره داره برای نسلهای بعدی سرطان بابمبهای بیولوژیک می کاره شماهم بفکرقدرت درعراق وسوریه هستید ده سال بعد باگردانی ازمردم مریض مواجه خواهیدشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
3
دستاوردهای زیبای شماست...غذای الوده مملکت پر از دود و اتومبیل ....سفر به کشورهای داغون همسایه و ورود بیماری به کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار