تصاویر حیرت آور کهکشان راه شیری از سطح زمین
کد خبر: ۵۲۷۵۴
تاریخ انتشار: 2016 October 23    -    ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
تقریباً همه عکس ها در 24 میلیمتری اف/1.4 ، ISO 3200 (20s) گرفته شده و تدوین پس از عکسبرداری توسط آدوب (Adobe) و پلاگین های نیک (Nik) انجام شده است. عکس ها در جزیره بزرگ هاوایی در تابستان 2016 گرفته شده اند...
 تصاویر حیرت آور کهکشان راه شیری از سطح زمین
 
اختصاصی «تابناک باتو»؛ اولدریکو گرانجر عکاس، توانسته تصاویری بی بدیل از کهکشان راه شیری را از سطح زمین شکار کند. این هنرمند عکاس می گوید: من نمی توانم استرس را با عکسبرداری از ستارگان برای تحقیقات فضایی همراه کنم. در حالی که به تنهایی از این سو به آن سو می روم و در تلاشم تا بتوانم در تاریکی از آسمان شب، عکس های زیبایی را شکار کنم. آسمان شبی که خاموش شده است تا برای من آرامش و درمان باشد. من وقت استراحت و خوابیدن را در این تابستان از دست دادم، ولی در عوض ماجراهای عشایی و شبانه خاطره برانگیزی را به دست آوردم.

بنا بر این گزارش، این هنرمند عکاس می افزاید: بسیار خوشحالم از اینکه توانستم دور و اطراف را بگردم و شب های بیشتری را برای سیاحت از جزیره بگذرانم. وسایل و تجهیرات من در این سفر شامل یک دوربین سونی آ هفت، روکینون 24 میلی متری، 14 میلی متری، سه پایه، کنترل ریموت شاتر و یک جفت چراغ قوه می شدند.

تقریباً همه عکس ها در 24 میلیمتری اف/1.4 ، ISO 3200 (20s) گرفته شده و تدوین پس از عکسبرداری توسط آدوب (Adobe) و پلاگین های نیک (Nik) انجام شده است. عکس ها در جزیره بزرگ هاوایی در تابستان 2016 گرفته شده اند و همه آنها به جز عکس های آتشفشان/ساحل روی موناکی ( Mauna Kea ) است.
 
منبع: boredpanda.com
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار