بزرگترین ترس بردپیت و آنجلینا جولی چه چیزی بود؟!+عکس
کد خبر: ۵۲۷۳۷
تاریخ انتشار: 2016 October 23    -    ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
مارک بیلینگهام محافظ سابق زوج مشهور هالیوودی در گفت وگو با مجله سان جزییات زندگی بردپیت و آنجلینا جولی را بیان کرد.مارک بیلینگهام افسر سابق ارتش انگلیس  ۱۸ ماه به عنوان محافظ شخصی با این خانواده  زندگی کرده است در گفت وگو با مجله سان گفت : « بزرگترین ترس  بردپیت و آنجلینا جولی  ترس از دزدیده شدن بچه هایشان بود و به شدت از بچه ها  محافظت می کردند .»


وی در ادامه گفت و گو با اشاره به اینکه بردپیت ۵۲ ساله و آنجلینا جولی ۴۱ ساله  به او اعتماد کامل داشتند گفت: « من به تنهایی بچه هایشان را همه جا می بردم. همیشه بعد از بازگشت از من می پرسیدند که اتفاقی برای بچه ها افتاد یانه ؟ به دیگر محافظ ها اجازه نزدیک شدن به بچه هایشان را نمی دادند و فقط از دور از آنها محافظت می کردند. من زمان زیادی کنار بچه ها بودم و حس پدری نسبت به آنها داشتم. »

بزرگترین ترس بردپیت و آنجلینا جولی چه چیزی بود؟!+عکس


  بیلینگهام که پیش از این محافظ شخصی افراد مشهوری چون راسل کرو، شان پن  بوده  با اشاره به این که  آنجلینا جولی در میان مردم محبوب تر است گفت:«مردم آنجلینا جولی را دوست دارند ولی از برد پیت متنفرند. بیشتر مجبور بودم از برد پیت محافظت کنم . »


بیلینگهام که خود نیز صاحب ۶ فرزند است دلیل جدایی اش از این زوج را  رسیدگی به زندگی شخصی اش عنوان کرد و گفت تا زمانی که من برای آنها کار می کردم با هم اختلافی نداشتند.

۲۴آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار