راز قتل در مسعودیه تهران بر ملا شد + عکس
کد خبر: ۵۲۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 October 17    -    ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

در ساعت 22:30 بیست و چهار مهر ماه ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره مجروحیت منجر به فوت در درمانگاه رازی به کلانتری157 مسعودیه اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد فردی به هویت "حسن. ح" (    38ساله) بر اثر ضربات چاقو به گردن و شانه ی راست به قتل رسیده است .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

تحقیقات میدانی :

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتول طی درگیری در پارک پمپ بنزین واقع در منطقه مسعودیه به قتل رسیده است .
 

راز قتل در مسعودیه تهران بر ملا شد + عکس

کارآگاهان با مراجعه به محل درگیری ، ضمن شناسایی تعدادی از شاهدان صحنه درگیری و انجام تحقیقات تکمیلی اطلاع پیدا کردند که مقتول در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشته و شب حادثه در داخل پارک با احدی از خریداران ( مصرف کنندگان ) موادمخدر بنام "محمد . ج" ( 44 ساله ) درگیر ، در ادامه بر سر قیمت فروش موادمخدر از نوع شیشه با این شخص درگیر و نهایتا با ضربات متعدد چاقو توسط "محمد . ج" به قتل رسانده است .

دستگیری متهم :

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پرونده ( محمد . ج ) از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت و موادمخدر است و در خانه ای مجردی در منطقه مسعودیه زندگی می کند ؛ لذا این محل شناسایی و در در مراجعه کارآگاهان به این محل مشخص شد که "محمد . ج" همزمان با ارتکاب جنایت از این محل نیز متواری شده است ؛ در ادامه و با همکاری مأمورین کلانتری 157 مسعودیه ، محل های تردد "محمد . ج" در این منطقه شناسایی و سرانجام در حالیکه طی این مدت به صورت بلامکان و کارتن خواب شده بود ، وی را در ساعت 22:00 مورخه 25/07/1395 دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .

راز جنایت در مسعودیه تهران فاش شد/ چاقوکشی بر سر قیمت شیشه +تصاویر

متهم پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "جهت خرید مواد نزد مقتول در پارک رفتم اما بر خلاف هر روز ، اینبار درخواست پول بیشتری برای فروش مواد کرد . میزان پول درخواستی از سوی مقتول را نداشتم ؛ از او خواهش کردم تا مواد مورد نیازم را به همان قیمت گذشته به من بفروشد اما او قبول نکرد و در ادامه ، با هم درگیر شدیم ؛ با شدید شدن درگیری ، با چاقویی که همراه داشتم چندین ضربه به سمت وی پرتاب کرده و پس از آن به سرعت از محل متواری شدم " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم صبح روز مورخه 26/07/1395 به شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران اعزام و بازپرس محترم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت ، متهم را جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد .

 
اتاق خبر24
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
مرتکب قتل شده و سابقه دار هم بوده باید هر چه زودتر اعدام شود ولی چرا صورت جنایتکار را پوشاندید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار