تصاویر جالب از عجیب ترین حیوان دنیا
کد خبر: ۵۱۵۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 October 10    -    ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
اوکاپی بومی جنگل های مرطوب و بارانی ایتوری واقع در شمال جمهوری دموکراتیک کنگو در آفریقای مرکزی است. این حیوان به رنگ قرمز تیره است و روی گردن، پشت ساق و پیشانی اش، خطوط سفیدرنگ افقی به چشم میخورد. گوش های بزرگ و زبان ۳۰ سانتی متری و قابل انعطاف از جمله ویژگی های بارز این حیوان به شمار می رود.
 
 
تصاویر جالب از عجیب ترین حیوان دنیا  اختصاصی «تابناک باتو»؛ اوکاپی یا زرافه گردن کوتاه، یکی از عجیب ترین حیوانات دنیا و از گروه پستانداران به شمار می رود. به این حیوان «فسیل زنده» هم گفته می شود.

بنا بر این گزارش، اوکاپی بومی جنگل های مرطوب و بارانی ایتوری واقع در شمال جمهوری دموکراتیک کنگو در آفریقای مرکزی است. این حیوان به رنگ قرمز تیره است و روی گردن، پشت ساق و پیشانی اش، خطوط سفیدرنگ افقی به چشم میخورد. گوش های بزرگ و زبان ۳۰ سانتی متری و قابل انعطاف از جمله ویژگی های بارز این حیوان به شمار می رود.

گفتنی است، اوکاپی ها حیوانات منزوی هستند و قابلیت استتار فوق العاده ای دارند. از میوه ها و برگ های درختان تغذیه می کنند و در ارتفاعات جنگل های بارانی بیشتر به چشم می خورند. این گزارش شما را به دیدن تصاویر جالب از این حیوان منحصر به فرد دعوت می کند.
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میلاد حمیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
10
شهر لی لی پوت زرافه هاست. شکل زرافه هستن ولی کوتوله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
10
خیلی خاصه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
2
1
کجاست دقیقا،یه سلفی بندازم باهاش:D
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار