آشنایی با تناژ رنگ های سفید لباس عروس
کد خبر: ۵۰۲۹۰
تاریخ انتشار: 2016 September 27    -    ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
اگر قصد خرید لباس عروس دارید، بیش از هر فرد دیگری نیاز دارید تا تناژهای رنگی مختلف سفید را بشناسید.
 آشنایی با تناژ رنگ های سفید لباس عروس
 
آشنایی با تناژ رنگ های سفید لباس عروساگر قصد خرید لباس عروس دارید، بیش از هر فرد دیگری نیاز دارید تا تناژهای رنگی مختلف سفید را بشناسید. تناژهایی که می‌توان لباس‌های عروس را به آن رنگ‌ها دوخت و برتن کرد. باید بدانید که سفید فقط سفید نیست و سایه‌ها و تناژهای مختلفی از این رنگ وجود دارد. 

این درحالی است که وقتی نام عروس و جشن عروسی را می‌شنویم، تنها یک رنگ مقابل چشمان ما می‌آید: سفید. ولی واقعیت چیز دیگری است. همه لباس عروس‌ها به رنگ سفید خالص نیستند و تناژهای متفاوتی وجود دارد که در هنگام انتخاب لباس عروس، باید به رنگ پوست، مو و چشمان‌تان هم توجه کرد. تناژهای مختلف رنگ سفید عبارتند از:

لباس عروس

سفید خالص یا درخشان:

سفیدترین نوع سفید. تهیه چنین رنگی روی الیاف مصنوعی کار ساده ای است. این رنگ لباس به پوست‌های تیره و سبزه خیلی می‌آید. ولی اگر پوست عروس روشن باشد، با برتن کردن لباسی با این رنگ بی‌حال و رنگ پریده به نظر می‌رسد.

سفید طبیعی یا الماسی:

این رنگ در واقع رنگ طبیعی سفید است و درخشش و برق آن یک درجه کمتر از رنگ سفید خالص است. این رنگ هم به پوست‌های تیره بیشتر می آید.

لباس عروس

عاجی:

این رنگ، کمی گرم‌تر از رنگ سفید است و کمی زمینه زردی دارد که خیلی‌ها آن را به عنوان رنگ کرم می‌شناسند. اما خیلی هم شبیه رنگ عاج فیل است. این رنگ تقریبا به تمام پوست‌ها می‌آید و به ویژه به تن افرادی با چهره‌ای صورتی رنگ، دلنشین می‌شود.

شامپاینی:

رنگ شامپاینی، در حقیقت رنگ سفیدی است که کمی تناژ طلایی و صورتی دارد و برای پوست‌های برنزه و سبزه و یا افرادی با موهای زیتونی، گزینه ایده آلی است.

سفید یخی:

تناژی از سفید که حس سرما را منتقل می‌کند و کمی رنگ آبی و طوسی در آن دیده می‌شود. این رنگ لباس برای افرادی که پوست خیلی سفیدی دارند، توصیه نمی‌شود ولی برای افرادی با پوست‌های زرد مناسب است.

لباس عروس

بژ:

تناژی از سفید که اندکی تم قهوه ای دارد و برای پوست‌های روشن خیلی زیبا و برازنده است.

رنگ‌های ملایم:

برخی از لباس‌های عروس، رنگ‌های متفاوتی دارند و از تناژهای ملایمی از رنگ‌های سبز، صورتی و آبی در آن استفاده شده است. البته میزان استفاده از این رنگ‌ها آنقدر کم است که رنگ پارچه بیشتر به سفید می‌زند. این ایده ای هیجان انگیز برای سنت‌شکنی است تا بتوانید لباس متفاوتی را به تن کنید.

بنیتا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار