عامل تجاوز و قتل کیانا: بعد از اعدام دفنم نکنید..!
کد خبر: ۵۰۲۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2016 September 26    -    ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
«مرا بعد از اعدام دفن نکنید. من لیاقت دفن شدن را ندارم. جسدم را در بیابان رها کنید تا خوراک حیوانات وحشی شود. کاری که من کردم، وحشیانه بود.» این بخشی از دفاعیات مرد جنایتکاری است که با حکم قضات کیفری نیشابور به اتهام قتل هولناک کیانا کوچولو به دو بار اعدام و 15 سال زندان محکوم شد. قاتل با قبول رای مجازاتش درخواست کرده زودتر اعدامش کنند.

 عامل تجاوز و قتل کیانای 7 ساله: بعد از اعدام دفنم نکنید..!
 
صبح روز چهارشنبه گذشته خانواده‌ای در تماس با فوریت‌های پلیس 110 از گم شدن دختربچه هفت‌ساله‌‌شان به نام کیانا در نیشابور خبر دادند. خانواده این کودک مدعی بودند فرزند آنان نیمه‌های شب گذشته از خانه مادربزرگش ربوده شده است.

تحقیقات از خانواده کیانا نشان داد، آنها ساکن تهران هستند و برای عیادت از پدربزرگ کیانا که در بیمارستان بستری بود،به آن شهر آمده بودند. دو روز بعد از این ماجرا، مردی به ماموران مراجعه کرد و مدعی شد برادرش به نام اشکان قاتل کیاناست. پس از این گزارش ماموران متهم پرونده را که 37 سال دارد و دارای سوابق کیفری است، در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند. مرد جوان که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نداشت به قتل اعتراف کرد.

تشریح جنایت

در پی این اعترافات، جسد دختربچه‌ کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم نیز با انتقال به محل قتل صحنه جنایت را بازسازی و اظهار کرد: با مادرزنم اختلاف داشتم. وسیله‌ای از خانه‌اش سرقت شده بود و او تصور می‌کرد من آن را دزدیده‌ام.

روز حادثه برادرزنم همراه همسر و فرزندش از تهران به نیشابور آمده و برای عیادت از پدربزرگ کیانا به بیمارستانی در مشهد رفتند. کیانا در خانه مادربزرگش ماند. همسر و دو فرزند من هم شب را در همان خانه سپری کردند. نیمه‌های شب چند بار در زدم و کسی در را باز نکرد. از درختی که کنار دیوار خانه بود، بالا رفته و خودم را به داخل خانه رساندم. کیانا خواب بود و روی او چادری کشیده بودند. تصمیم داشتم او را به قتل برسانم تا از این طریق از مادرزنم انتقام بگیرم. می‌دانستم که او عاشق کیاناست. دخترک را با چادری که روی او کشیده شده بود، دزدیدم و با موتور به خانه خودم بردم. وقتی به مقابل خانه رسیدیم، او از خواب بیدار شد و پرسید کجا می‌رویم که به دروغ گفتم او را پیش پدرش می‌برم. دخترک را به طبقه سوم خانه‌ام برده و نقشه شیطانی را اجرا کردم. بعد هم با همان چادر خفه‌اش کردم. جسد را به باغ پدرش برده و زیر گچ‌های پیش‌ساخته مخفی کردم. دو روز بعد از قتل دچار عذاب وجدان شده و موضوع را به برادرم گفتم که او ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

با توجه به حساسیت موضوع، به این پرونده به صورت فوق‌العاده در دادگاه کیفری یک نیشابور رسیدگی شد. در جلسه دادگاه که روز شنبه برگزار شد، اولیای دم کیانا برای قاتل فرزندشان تقاضای قصاص کردند.

متهم هم در دفاع از خودش گفت: من هیچ دفاعی در برابر کاری که کردم، ندارم. مرا زودتر قصاص کنید. بعد از اعدام هم جسدم را دفن نکنید. من لیاقت دفن شدن ندارم. جسدم را در بیابان رها کنید تا خوراک حیوانات وحشی شود. من از کار زشت خود پشیمانم و نمی‌توانم دفاعی در برابر آن داشته باشم.

قبول مجازات

پس از دفاعیات متهم و وکلای مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و او را به اتهام قتل به قصاص، به اتهام آدم‌ ربایی به 15 سال حبس و به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم کردند.

قاضی محمد رفسنجانی، رئیس دادگستری نیشابور درباره این پرونده گفت: روند رسیدگی به این پرونده با دقت و سرعت طی شد. پس از کشف جرم، متهم صحنه قتل را بازسازی کرد، پزشکی قانونی سلامت او را تائید کرد و دادسرا با توجه به تکمیل تحقیقات پرونده را برای رسیدگی به اتهام آدم‌ربایی و قتل به دادگاه کیفری یک فرستاد. اتهام تجاوز به عنف هم مستقیم در دادگاه رسیدگی شد. متهم دو وکیل تسخیری داشت که از او دفاع کردند.

وی ادامه داد: پس از صدور حکم دادگاه، قاتل تسلیم به رای شد و به وکلایش اجازه اعتراض به رای را نداد و مدعی بود می‌خواهد زودتر قصاص شود. حال باید پرونده برای استیذان به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال و سپس، حکم قصاص در ملاعام اجرا شود.

رئیس دادگستری نیشابور به قانون‌شکنان و افرادی که افکار مجرمانه در پرونده‌شان دارند، هشدار داد: افرادی که تفکرات مجرمانه در ذهنشان دارند، بدانند دستگاه قضایی در صورت ارتکاب اعمال مجرمانه با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد آنها امنیت شهروندان را سلب کنند. در این پرونده، قاتل به خاطر یک کینه، دختربچه را قربانی کرد که این کارش پایانی جز چوبه دار برای او نداشت.

جام جم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
12
مردم دیوانه اند به خدا
اخه چقدر آدم باید پست و بی شعور و نفهم باشه که دست به یه همچین کار احمقانه ای بزنه یه طفل معصوم رو نیمه شب تو خواب بدزدی و این عمل وحشیانه و کثیف رو انجام بدی و با اون قساوت بکشی برای اینکه از مادر زنت انتقام بگیری؟؟ صد رحمت به پدر داعش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
5
مرتیکه آشغال چطوری سنگینی چنین گناهی رو تحمل میکنه،اصلا حالیش هست چی کرده، آخه طفل معصوم چه گناهی داشت، اصلا حیوون هم چنین کاری نمی کنه، کلمه حیوون هم به چنین فردی گذاشتن غلطه، اعدام واسش کمه لامصب رو زجرکشش کنین.
دکتر حقیقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
1
به نظر من این یک ترفند است تا دل مردم را به رحم آورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
عجب آدمی بود خیلی بی رحم بود خیلی این راتامیتوانید کتک بزنیک و اورا بسوزانید و در بیابان های دور و وحشتناک بیندازید و برروی پیشونی اش بنویسید بی رحم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار