نوشیدنی هایی که شما را به وزن ایده آل می رستاند
کد خبر: ۴۹۹۹۵
تاریخ انتشار: 2016 September 24    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
راز کاهش وزن تنها ملاحظات غذایی و کم کردن حجم بشقاب شما نیست، بلکه نوشیدنی هایی که انتخاب می کنید نیز می توانند در افزایش یا کاهش وزن تاثیر زیادی داشته باشند.
5 نوشیدنی محبوب برای رسیدن به وزن ایده آل
 
 

5 نوشیدنی محبوب برای رسیدن به وزن ایده آل همانطور که انتخاب نوشیدنی هایی با کربوهیدرات و قند فراوان رسیدن به وزن ایده آل را غیر ممکن می کند، مصرف برخی نوشیدنی ها نیز کاملا روند را معکوس کرده و بهترین استراتژی برای کاهش وزن محسوب می شود:

 

لاغري

 

آب: یکی از بهترین عوامل کمک به کاهش وزن است. اگر می خواهید نوشیدنی شما علاوه بر حفظ سلامتی منجر به افزایش وزنتان نشود، آب گزینه ای عالی است. می توانید برای تنوع بخشیدن به طعم آب، چند قطره از یک لیمو را در آن بچکانید. حتی ترکیب مقداری آب گوجه فرنگی با آب نیز می تواند نوشیدنی ای سالم، خوش طعم و گوارا باشد.

5 نوشیدنی محبوب برای رسیدن به وزن ایده آل 

آب سبزیجات: فیبر موجود در سبزیجات، یکی از بهترین گزینه ها در افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن، به حساب می آید. آب سبزیجات، می تواند علاوه بر تامین فیبر بدن می توانند بخاطر داشتن طعم های تند و مخصوص، حس چشایی شما را در جهت مثبت، تحریک کند.

5 نوشیدنی محبوب برای رسیدن به وزن ایده آل 

چای سبز بدون شکر: قدرت چای سبز در افزایش میزان سوخت و ساز بدن و کمک به کم کردن وزن، ثابت شده است. می توانید آن را به صورت سرد یا گرم، به همراه مقداری عسل و یا شیرین کننده دیگری که قند کمی دارد، بنوشید. البته دیگر انواع چای هم همانند چای سبز، حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که می توانند علاوه بر کمک به کاهش وزن، سموم انباشت شده در بدن را پاکسازی کنند.

5 نوشیدنی محبوب برای رسیدن به وزن ایده آل 

قهوه: نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح می تواند منجر به افزایش کافئین و سرکوب احساس گرسنگی شود. البته مصرف مقدار زیاد آن زیاد خوب نیست، اما در کل به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کند.

5 نوشیدنی محبوب برای رسیدن به وزن ایده آل 

شیر کم چرب: یکی از بهترین نوشیدنی ها برای بدن است. منبعی عالی از پروتئین ها، ویتامین دی و کلسیم که می تواند به رشد و استحکام استخوان ها کمک شایانی نماید. البته شیر کم چرب و بدون خامه. اگر با مصرف شیر مشکل دارید، می توانید آن را به همراه مقدار کمی قهوه و یا کاکائو مصرف کنید. شیرکاکائو بهترین نوشیدنی انرژی زا است.

5 نوشیدنی محبوب برای رسیدن به وزن ایده آل 

آواي سلامت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار