بازیگران مشهوری که بازی در فیلمهای اَبَرقهرمانی را نپذیرفتند
کد خبر: ۴۹۷۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 September 21    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
بازیگران مشهوری هم بوده اند که علی رغم ارائه پیشنهاد رسمی برای بازی در فیلمهای اَبَرقهرمانی از حضور در این فیلمها انصراف دادند.
cag22e1
 
بازیگران مشهوری که بازی در فیلمهای اَبَرقهرمانی را نپذیرفتندآثار اَبَرقهرمانی از پرفروش ترین ها در سینما هستند و بازیگران زیادی علاقه مندند تا بتوانند در این آثار حضور پیدا کنند. اما بازیگران مشهوری هم بوده اند که علی رغم ارائه پیشنهاد رسمی برای بازی در فیلمهای اَبَرقهرمانی از حضور در این فیلمها انصراف دادند. اینبار در 5 برتر به سراغ پنج بازیگر مشهوری رفته ایم که پیشنهاد حضور در آثار اَبَرقهرمانی را نپذیرفتند.

 48081031

5- امیلی بلانت ( بیوه سیاه ) : زمانی که جان فاوریو در حال ساخت « مرد آهنی » بود قصد داشت از امیلی بلانت در نقش " بیوه سیاه " استفاده کند اما بلانت بازی در این فیلم را نپذیرفت. به نظر می رسد که رد کردن این پیشنهاد به دلیل مبلغ پائین دستمزد بوده باشد. در نهایت اسکارلت جوهانسون جایگزین بلانت در این نقش شد و پس از آن نیز در چند اثر اَبَرقهرمانی پرفروش نظیر « کاپیتان آمریکا » و « انتقام جویان » حضور پیدا کرد.

305ba5db2323cb262d5c7e6

4- مت دیمون ( دو چهره ) : پیش از اینکه ها آرون اکهارت برای بازی در نقش هاروی دنت ( یا همان دو چهره ) در سری فیلمهای « بتمن » انتخاب شود، کریستوفر نولان در نظر داشت تا از مت دیمون در این نقش استفاده کند اما به دلیل تداخل کاری این همکاری میسر نشد. دیمون بعدها در فیلم « بین ستاره ای » با نولان همکاری کرد.

Matthew M23e

3- متیو مک کانهی ( پدرِ پیتر کیول ) : یکی دیگر از بازیگران مشهوری که حضور در یک پروژه اَبَرقهرمانی را نپذیرفت، متیو مک کانهی بود که سازندگان فیلم « نگهبانان کهکشان » قصد داشتند از او در نقش پدرِ شخصیت اصلی داستان استفاده نمایند اما این همکاری میسر نشد و ما از شنیدن جمله « باشه، باشه، باشه » او در یک اثر اَبَرقهرمانی محروم شدیم!

cag22e1

2- نیکلاس کیج ( جن سبز ) : این روزها وضعیت دوران کاری نیکلاس کیج به شدت خراب است و او رفته رفته در حال محو شدن از سطح اول سینمای جهان می باشد. اما سالها پیش که او هنوز جایگاه قابل احترامی داشت، بازی در نقش جن سبز یا نورمن آزبورن در فیلم « مرد عنکبوتی » به او پیشنهاد شده بود اما این پیشنهاد از جانب او پذیرفته نشد و نقش به ویلیام دافو رسید.

joaq23oe3nix

1- خواکین فونیکس ( دکتر استرنج ) : شاید عجیب ترین نام این لیست، خواکین فونیکس باشد. سازندگان فیلم « دکتر استرنج » در ابتدا در نظر داشتند تا از فونیکس در نقش اَبَرقهرمان محبوب دنیای کامیک یعنی دکتر استرنج استفاده نمایند اما این همکاری هرگز میسر نشد تا سینما یکی از با استعدادترین بازیگران تاریخش را در نقش یک اَبَرقهرمان نبیند. هرچند که با جایگزین شدن بندیکت کامبربچ، به نظر می رسد که هنوز هم کفه ترازو در بخش بازیگری در فیلم « دکتر استرنج » به اندازه کافی سنگین خواهد بود.
 
مووی مگ
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
1
ژان کلود وان دام هم از پذیرفتن نقش پردیتور در مقابل ارنورلد سرباز زد و در فیلم بازی نکرد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار