کناره‌گیری ترانه علیدوستی از نقش‌آفرینی در این فیلم
کد خبر: ۴۹۲۰۳
تاریخ انتشار: 2016 September 16    -    ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
پیش‌تولید تازه‌ترین اثر سینمایی کیانوش عیاری؛ «کاناپه» ، این روزها مراحل پایانی خود را پس از تست از 2500 نفر نابازیگر پشت سر می‌گذارد و از اواخر ماه جاری فیلمبرداری این اثر آغاز خواهد شد.

همان‌طور که پیش از این در رسانه‌ها گفته شده بود، شهاب حسینی، ابوالفضل پورعرب و مهدی هاشمی در«کاناپه» نقش‌آفرینی خواهند کرد ولی حضور ترانه علیدوستی به‌علت مسافرت وی در این اثر منتفی است و شنیده‌ها حاکی از این است که فرگل فربخش و آتوسا انوریان دو نابازیگر فیلم سینمایی «کاناپه» خواهند بود و با پیوستن چهار نابازیگر دیگر، تیم بازیگران این اثر تکمیل خواهد شد.

اما در این میان نقش‌آفرینی شهاب حسینی و ابوالفضل پورعرب در «کاناپه» دومین همکاری آن‌ها بعد از بازی در «سایه‌های موازی» با اصغر نعیمی است و بار دیگر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

در خلاصه داستان «کاناپه» آمده است: پدر خانواده‌ای که قرار است میزبان خواستگار دخترش باشد، مجبور می‌شود برای خرید مبل و آبروداری جلوی مهمان‌ها از خانه بیرون برود. پدر خانواده به‌محض خروج از خانه، با مبل دست‌دوم تروتمیزی روبه‌رو می‌شود که کنار سطل زباله افتاده است. با ورود این مبل به خانه، داستان‌های عجیب‌وغریب آغاز می‌شود.

صبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار