توصیه های آرایشی برای چشم های پف دار
کد خبر: ۴۹۱۸
تاریخ انتشار: 2015 July 19    -    ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
روش هایی آرایشی وجود دارند که پف پلک ها را کمتر نشان می دهند و زیبایی تان را بیشتر می کنند…
شاید به علّت بی خوابی ها و یا زیاد خوابیدن صورت تان پف کرده باشد و به ویژه زیبایی چشم هایتان کم شده باشد. روش هایی آرایشی وجود دارند که پف پلک ها را کمتر نشان می دهند و زیبایی تان را بیشتر می کنند…

برای آرایش کردن صورت تان به شکلی که چشم های پف دار کمتر در نظر آیند، مراحل آرایشی زیر را طی کنید:

۱-ابرو

پیش از هر آرایشی، به فکر ابروهایتان باشید. باید بدانید که پلک ها و چشم های پف دار، باید در کنار ابروهای صاف بنشینند. یعنی اگر ابروهایتان را به صورت هشتی برمی دارید، پف پلک ها بیشتر نمایان می شوند.

۲- رنگ صورت


از کرم پودرها و کانسیلرهایی استفاده کنید که صورت تان را کمتر رنگ پریده نشان دهند. رنگ های گرم، حالت رنگ پریدگی در ماه رمضان را می پوشانند و مانع جلب توجه چشم های پف کرده می شوند.

۳- پلک ها

بعد از رنگ گرفتن پوست صورت، نوبت به پلک ها می رسد. باید برای پوشاندن پلک های پف کرده، از سایه ی تیره استفاده کنید. فراموش نکنید که سایه هایی با تون قرمز، نارنجی و قهوه ای، پلک های پف کرده تان را بیشتر به نمایش می گذارند.
در مقابل، رنگ های دودی، زیتونی و آبی برای آرایش پلک های پف کرده مناسبند. سایه ی مناسب و تیره ای که انتخاب کردید، به پلک های پف کرده بزنید و گوشه های چشم را محو کنید.

توصیه های آرایشی برای چشم های پف دار

۴-خط چشم

برای کشیدن خط چشم باید از قسمت انتهایی چشم شروع کنید و تا قسمت خارجی ادامه دهید. اگر قسمت خارجی را خطی کلفت بکشید، پف پلک ها پنهان می شوند. می توانید پایین و داخل چشم هایتان را هم خطی کم رنگ بکشید.
فراموش نکنید که کشیدن خط چشم پیش از آرایش پلک ها با سایه، موجب می شود چشم هایتان خواب آلوده تر و پف کرده تر دیده شود.

توصیه های آرایشی برای چشم های پف دار

۵- مژه ها

برای آرایش مژه ها نیازی نیست مژه های بالا و پایین را به طور کامل آرایش کنید و ریمل بزنید. کافی است اندکی ریمل به قسمت پایانی مژه ها (یعنی قسمت خارجی چشم) بزنید تا پف پلک ها پوشانده شوند.

۶-لب ها

در نهایت برای آرایش لب ها بهتر است از رنگ های روشن و کم رنگ استفاده کنید زیرا چشم هایتان به اندازه ی کافی تیره هستند و پررنگ بودن لب ها، بالانس آرایش صورت را برهم می ریزد.
پیشنهاد ما رژلبی با رنگ کالباسی یا صورتی کم رنگ است.

باغ دارو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار