جشنواره عید تا عید «ماهان نت»
کد خبر: ۴۸۷۹۰
تاریخ انتشار: 2016 September 11    -    ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
با شرایط و تخفیف‌‍‌های ویژه از عید قربان تا عید غدیر؛
به گزارش روابط عمومی ماهان نت ، در طول برگزاری این جشنواره هیجان‌انگیز و کم‌نظیر، سرویس یکساله با حجم ترافیک 12 گیگابایت با سرعت 12 مگ به قیمت 50 هزار تومان (با ارزش واقعی 90هزار تومان) بدون احتساب هزینه نصب و راه اندازی و ارزش افزوده در اختیار کاربران قدیمی که سرویس خود را تمدید می کنند و کاربرانی که در مدت برگزاری طرح به خانواده بزرگ ماهان نت می پیوندند، قرار می گیرد.
جشنواره عید تا عید ماهان نت جشنواره عید تا عید ماهان نت با شرایط و تخفیف‌‍‌های ویژه از عید قربان تا عید غدیر برای مشتریان جدید و قدیمی که سرویس خود را تمدید می کنند، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ماهان نت ، در طول برگزاری این جشنواره هیجان‌انگیز و کم‌نظیر، سرویس  یکساله با حجم ترافیک 12 گیگابایت با سرعت 12 مگ به قیمت 50 هزار تومان (با ارزش واقعی 90هزار تومان) بدون احتساب هزینه نصب و راه اندازی و ارزش افزوده در اختیار کاربران قدیمی که سرویس خود را تمدید می کنند و کاربرانی که در مدت برگزاری طرح به خانواده بزرگ ماهان نت می پیوندند، قرار می گیرد.
 
لازم به ذکر است ماهان نت جهت ایجاد تسهیلات برای کاربران خود شرایطی را فراهم آورده تا متقاضیان بتوانند با خرید این سرویس از خدمات جدید ، بخصوص خدمات حذف محدودیت سرعت درون شبکه ای و بهره گیری از سرعت دانلود بالاتر از سرعت اسمی در داخل شبکه ماهان نت  و همچنین سرورهای داخل کشور، بهره مند شوند.

بنابراین گزارش به علت استقبال بی نظیر مردم از طرح ها و سرویس های ویژه ، ماهان نت اقدام به ارایه این سرویس جدید نموده است تا فرصت استثنایی دیگری دراختیار متقاضیان اینترنت پرسرعت کشور قرار گیرد. ماهان نت با اجرای طرح عید تا عید درمراکز دارای ظرفیت خالی که قابلیت استفاده از پین دارد (در مراکز دارای محدودیت امکان ارایه سرویس وجود ندارد) به دنبال ارایه خدمات ویژه با رویکرد بهبود مستمر به مشتریانی است که حساس به قیمت بوده و برای کیفیت نیز ارزش قائل هستند.
 
جشنواره عید تا عید ماهان نت 

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات لازم و ثبت نام این سرویس می توانند با شماره تلفن 87277 داخلی 1400 الی 1404 تماس حاصل فرمایند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار