حمام برقی ژاپنی+عکس
کد خبر: ۴۷۸۷۳
تاریخ انتشار: 2016 September 01    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
خیلی از مردم عادی برای در کردن خستگی روزانه ی خود با لباس راحت روی مبل خانه ی خود می نشینند و چای یا قهوه می نوشند. از آن ور عده ای هم به یک دنکی برو رفته و به بدن خود برق وصل می کنند!

هر چیزی که راجع به ترکیب کشنده ی آب و برق به شما در مدرسه یاد داده اند در یکی از "Denki Buro" های ژاپن قابل تجربه کردن است. فردی که برای حمام کردن به یکی از این دنکی برو ها آمده است در حوضچه ای وارد می شود که بین دو صفحه ی الکتریکی با دو قطب مخالف قرار گرفته است و با ورود به آب یک جریان برق فشار ضعیف به او وارد می شود. این جریان ضعیف باعث ایجاد یک شوک ضعیف در ماهیچه های فرد می شود که این شوک ضعیف یک حس قلقلک گونه در بدن فرد ایجاد می کند که البته این حس برای عده ای آرامش بخش و برای عده ای آزاردهنده است.

به اعتقاد قدما این حمام ها باعث درمان روماتیسم و اسپوندیلیت می شود. دنبال کردن تاریخ دنکی برو تا حدی بسیار زیاد سخت است ولی اگر بخواهیم اولین اسم مکتوب که اسم این حمام ها در آن آمده را مبنا قرار دهیم به کتاب "مرگ مشکوک در دنکی برو" به چاپ ۱۹۲۸ را مبنا باید قرار دهیم. البته برق درمانی از قرن ۱۸ در لندن رواج پیدا کرده بود. با وجود اینکه تاثیرات این مدل حمام ها هیچ وقت اثبات نشده است ولی از الکتریسیته برای درمان درد کمر، درد ماهیچه ای، سر درد و میگرن و بسیاری بیماری های دیگر استفاده  می شود.

حمام برقی ژاپنی(+عکس)

حمام برقی ژاپنی(+عکس)


حمام برقی ژاپنی(+عکس)

حمام برقی ژاپنی(+عکس)

حمام برقی ژاپنی(+عکس)


منبع: ساعت 24
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار