واژگون شدن کامیون بر روی پراید +عکس
کد خبر: ۴۷۰۴۱
تاریخ انتشار: 2016 August 23    -    ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
حبیب حسینقلی‌زاده گفت: بعد از ظهر امروز سه‌شنبه دوم شهریور ساعت 16:25 در کیلومتر 20 جاده خواجه-ورزقان، یک دستگاه کامیون بر روی خودرو سواری پراید واژگون شد.
 
وی ادامه داد: با اعلام این گزارش، اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان خواجه، دو پایگاه اورژانس 115 سرند و خواجه و پایگاه امداد و نجات هلال احمر و یک دستگاه جرثقیل را به محل حادثه اعزام کرد.
 
حسینقلی‌زاده ادامه داد: پس از 90 دقیقه تلاش امدادگران هلال احمر و نیروهای راهداری، راننده پراید که در مابین کامیون و خودرو خود گیر افتاده بود، رهاسازی شد.
 
واژگون شدن کامیون بر روی پراید +عکس
 

وی گفت: این مصدوم مرد 40 ساله که دچار صدمات شدیدی شده بود، با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز توسط تکنسین‌های پایگاه فوریت‌های پزشکی خواجه انتقال داده شد و راننده کامیون که دچار صدمات سطحی بود، در محل درمان شد.
 
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در حوادثی که مصدوم در داخل خودرو گیر کرده, نیاز به همراهی پرسنل هلال احمر در جاده‌ها و پرسنل آتش‌نشانی در داخل شهرهاست افرادی که شاهد اینگونه حوادث هستند در زمان تماس با شماره تلفن های امدادی, حتما گیر  
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار