چه مدل ابرویی برای ما مناسب تر است؟
کد خبر: ۴۶۹۷۰
تاریخ انتشار: 2016 August 23    -    ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
در زیر انواع مختلف صورت و مدل ابروهای متناسب با هرکدام از آن ها طبق نظر Hearly بیان خواهد شد. با مطالعه آن ها می‌توانید نکات لازم برای ابروهای خود را یاد بگیرید.
چه مدل ابرویی برای ما مناسب تر است؟

 فرم کلی صورت تان در تعیین بهترین مدل ابرو برای شما، نقش اصلی را دارد. در زیر انواع مختلف صورت و مدل ابروهای متناسب با هرکدام از آن ها طبق نظر Hearly بیان خواهد شد. با مطالعه آن ها می‌توانید نکات لازم برای ابروهای خود را یاد بگیرید.

 صورت مربعی

 

صورت های مربعی شکل:

فک‌های مربعی شکل و زاویه دار، لاغری و زوایای صورت را بیشتر نشان می‌دهند. در نتیجه ابروهای کمانی شکل، بهترین مدل برای این نوع صورت‌ها می‌باشند. حتما درنظر داشته باشید که ابروهای شما زاویه دار نباشند. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که ابروهای شما نباید کاملا کمانی باشد تا مثل قوس رنگین کمان دیده شود.

صورت گرد

صورت های گرد:

اگر صورت شما گرد است، ابروهای‌تان باید زاویه دار باشند. صورت‌های گرد معمولا استخوانی نیستند و پُر به نظر می‌آیند؛ داشتن ابروهایی زاویه دار باعث می‌شود که صورت شما استخوانی به نظر برسد و گردی صورت شما کمتر شود.

صورت کشیده

صورت های کشیده:

طول صورت‌های کشیده نسبت به طول انواع دیگر صورت، بیشتر است. در این مدل صورت‌ها، دنباله ابروهای شما باید کشیده و بلند باشند، در واقع اصلا نباید دنباله ابروهای خود را کوتاه کنید. داشتن ابروهایی کشیده باعث می‌شود که عرض صورت شما نیز بیشتر نشان داده شوند. طول طبیعی ابروها باید تا گوشه چشم‌های شما باشد؛ اما در این مدل صورت‌ها، طول ابروها باید کمی بیشتر باشد. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که دنباله ابروهای شما خیلی پایین ‌تر از چشم های‌تان نباشد؛ چرا که در این صورت، چشم‌های شما رو به پایین به نظر می‌آیند و جذابیت صورت شما را کم می‌کند.

صورت قلبی

صورت های قلبی شکل:

در این مدل صورت‌ها به دلیل وجود چانه و فکی کوچک و پهن‌تر بودن نیمه بالایی صورت نسبت به نیمه پایینی، ابروها باید باریک باشند تا تناسبی بین گردی نیمه بالایی صورت و کم عرضی و کوچکی فک و چانه در نیمه پایینی، برقرار کنند. در این مدل صورت ها، ابروها نباید پهن و یا پُر باشند.

صورت بیضی

صورت های بیضی شکل:

برای این مدل صورت ها که دارای فرمی متناسب هستند، ابروهایی طبیعی و کلاسیک مناسب است؛ این گونه ابروها نه بیش از اندازه کمانی شکل هستند و نه زاویه زیاد دارند. همچنین طول آن ها نیز طبیعی است.

 
بنیتا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار