طراحی دیجیتال از سیمای چهره ها
کد خبر: ۴۶۹۰۱
تاریخ انتشار: 2016 August 23    -    ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
پس از کامل شدن طرح اصلی خطوط اصلی رسم شده و بعد هم چند لایه رنگ آمیزی قرار گرفته تا حالت اصلی عکس به دست آمده و بعد هم برای واضح تر کردن طرح یکسری از قسمت ها وضوح بیشتری به آنها داده می شود و در پایان هم نورپردازی به طرح و اضافه کردن جزئیات.
طراحی دیجیتال از سیمای چهره ها اختصاصی «تابناک باتو»؛ طراحی های پیش روی شما، طراحی دیجیتال و ترکیب تصاویر با مراحل متفاوتی است؛ برای نمونه، عکس مهدی مهدوی کیا که به مناسبت تولدش طراحی شده، با هدف یادآوری افتخارآفرینی وی در هامبورگ آلمان و پرسپولیس ایران است. پس از کامل شدن طرح اصلی خطوط اصلی رسم شده و بعد هم چند لایه رنگ آمیزی قرار گرفته تا حالت اصلی عکس به دست آمده و بعد هم برای واضح تر کردن طرح یکسری از قسمت ها وضوح بیشتری به آنها داده می شود و در پایان هم نورپردازی به طرح و اضافه کردن جزئیات.

یا در طرح استاد محمود دولت آبادی، نخست یکی از عکس های وی به عنوان لایه اصلی در نظر گرفته و با استفاده از مجموعه قلموهای ویژه نقاشی در فتوشاپ طراحی روی آن انجام شده است. سپس با استفاده از قلموهای اسپلت (پاشش) جزئیاتی به طرح و در آخر یک تکستچر با حالت بوم نقاشی به عکس اضافه شده تا حالت نقاشی بودن به خودش گرفته و در پایان کار هم از ترکیب های رنگی و تنظیم نور در این طرح استفاده شده است.
 
در اینجا نمونه هایی از این تصاویر را با هم می بینیم؛
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار