پسر خواهرکش بخشیده شد
کد خبر: ۴۶۷۵۸
تاریخ انتشار: 2016 August 22    -    ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
ساعت شش عصر ۲۲ دی ماه سال ۸۲ ماموران آتش نشانی تهران در جریان یک آتش سوزی در خانه بزرگی در منطقه پاکدشت قرار گرفتند و تیمی از امدادگران و آتش نشانان بلافاصله  در محل حادثه حاضر شدند. پس از خاموش شدن آتش، در حمام خانه که داخل حیاط بود اجساد مربوط به مادر و دختر جوانی کشف می شود و سریعا بازپرس ویژه قتل پایتخت در جریان موضوع قرار می گیرند که در نتیجه وی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه حضور یافتند.

ماموران در این مرحله  متوجه شدند  که اهالی محل با شنیدن صدای انفجار از خانه ویلایی به کوچه می آیند و موفق می شوند پسر خانواده را که قصد خودکشی با چاقو را داشته را زمین‌گیر کنند.

در ادامه تحقیقات پلیسی بازپرس کشیک قتل متوجه شد مادر و دختر نوجوان از سوی عامل جنایت خفه شده اند و سپس جسدها داخل حمام کشانده شده و قاتل سعی داشته با آتش زدن اجساد آنها را از بین ببرد.

با به دست آمدن این سرنخ ها و در ادامه تحقیقات پلیسی پسر جوان به دادسرا احضار شد و در برابر بازپرس اظهار کرد که من به خانه آمده بودم که یکدفعه خواهرم از کلاس قرآن بازگشت. مادرم از دست او عصبانی بود و با مشت به او حمله کرد. از دستش عصبانی شدم و خواهرم را از زیر دستش بیرون کشیدم و شروع به کتک زدن مادرم کردم که یک‌دفعه او پرت شد و سرش به کناره کابینت در آشپزخانه خورد و جان خود را از دست داد. بلافاصله پس از این خواهرم که ترسیده بود شروع به جیغ کشیدن کرد و می خواست به کوچه فرار کند که جلوی او را گرفتم و او را هم با پیچاندن جوراب مادرم به دور گردنش خفه کردم. بعد از آن می خواستم جنازه ها را دفن کنم که پشیمان شدم از این رو اجساد مادر و خواهرم را به داخل حمام کشانده و با یک بطری یک و نیم لیتری بنزین آنها را سوزانده که یک‌دفعه حمام منفجر و من از خانه بیرون آمدم. قصد داشتم با خودزنی خودم را بکشم که مردم نیز جلویم را گرفتند و در این کار ناموفق ماندم.

با اعتراف صریح متهم به قتل مادر و خواهرش و اقدام برای سوزاندن اجساد صحنه قتل توسط متهم بازسازی شد و وی با قرار قانونی راهی زندان شد.
 پس از تکمیل تحقیقات پرونده و صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد بدین ترتیب جلسه محاکمه  پسر ۱۹ ساله در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و قاتل در دفاع از خود به قاضی گفت: اتهام قتل مادر و خواهرم را قبول دارم. روز حادثه آنقدر عصبانی بودم که اصلا بر رفتارم کنترل نداشتم حالا هم پشیمانم و از دادگاه تقاضا دارم هرچه زودتر من را اعدام کنند.

با اعتراف متهم و با تصمیم قاضی متهم به خاطر قتل مادر و خواهرش به قصاص نفس محکوم شد و پرونده به دیوان رفت. بعد از تایید حکم قصاص توسط دیوان، قاتل ۱۹ ساله در انتظار اجرای حکم قرار گرفت. تا اینکه هفته گذشته پدر او با مراجعه به شعبه اجرای احکام از حق قصاص دخترش انصراف داد و گفت پسرم زندگی من را تباه کرد. من از حق قصاص مار و خواهرش می گذرم و دوست ندارم یک داغ دیگر ببینم.

با ثبت رضایت پدر، متهم در انتظار تصمیم خانواده مادری اش است تا در صورت بخشش از سوی آنها از طناب دار رهایی پیدا کند.
 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار