برادر 6 ساله قاتل خواهر 13 روزه+عکس
کد خبر: ۴۶۳۴۸
تاریخ انتشار: 2016 August 17    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

بنابر گزارش پلیس، مادری با نام "کاتلین ماری استیل" فرزندان خود را در ماشین با در و پنجره بسته در غرب فلوریدا به مدت 40 دقیقه رها می کند و برای خرید به فروشگاه می رود. نوزاد شیرخوار شروع به گریه می کند و پسر 6 ساله این خانواده با نام فرانکی که تاب گریه های خواهرش را نداشته وی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و سرش را به کف ماشین می کوبد.

برادر 6 ساله قاتل خواهر 13 روزه

 فرانکی به محض بازگشت مادر 62 ساله اش اتفاق را شرح می دهد، اما وی بی توجه به صحبت های پسرش راه اش را ادامه می دهد. بعد از 2 ساعت که به خانه بازمی گردند کاتلین متوجه آثار کبودی و سردی بدن دخترش می شود و با حضور اورژانس قربانی به بیمارستان انتقال داده می شود، اما نوزاد جان باخته بود.

مادر 62 ساله روز جمعه در دادگاه حاضر شد و اتهامات قتل نفس و غفلت در مرگ نوزاد به وی تفهیم شد و قرار وثیقه 100 هزار دلاری برای وی تعیین شده است. طبق اظهارات مقامات دادگاه، این مادر علاوه بر این دختر 2 فرزند دیگر با نام های فرانکی 6 ساله و فیلیپ 3 ساله نیز دارد و کاتلین از طریق لقاح مصنوعی با استفاده از اسپرم همسرش مرحوم اش قربانی را بدنیا آورده بود.

پلیس برای بازسازی صحنه توسط فرانکی 6 ساله عروسکی را در اختیارش قرار داده است. همچنین کلانتر این شهر اذعان داشته در گفتگو با شاهدان متعدد ثابت شد کاتلین صلاحیت نگهداری از فرزندان اش را ندارد و فرانکی و فیلیپ تحت تاثیر عواقب این عملکرد مشکلات رفتاری بسیار جدی دارند. همچنین وی افزود فرانکی در این پرونده خودش نیز قربانی محسوب می شود

رکنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار