پوست چرب را اینگونه لایه برداری کنید
کد خبر: ۴۵۷۲۳
تاریخ انتشار: 2016 August 10    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
اگر صاحب پوست چرب هستید توصیه می کنیم از برخی راه و روش ها مانند لایه برداری کمک بگیرید برخی مواد طبیعی به شما در این زمینه کمک خواهند کرد پیشنهاد می کنیم به مراقبت های لازم در این باره دقت کنید و بیشتر حواستان به پوستتان باشد
اگر صاحب پوست چرب هستید توصیه می کنیم از برخی راه و روش ها مانند لایه برداری کمک بگیرید برخی مواد طبیعی به شما در این زمینه کمک خواهند کرد پیشنهاد می کنیم به مراقبت های لازم در این باره دقت کنید و بیشتر حواستان به پوستتان باشدوقتی پوست چرب باشد به‌طور جدی به لایه‌برداری احتیاج دارد.
 
پوست چرب را اینگونه لایه برداری کنید 

پاک‌کننده

به‌دنبال یک پاک‌کننده فومی با مواد پاک‌کننده قوی باشید تا چربی‌های اضافه پوست شما به‌خوبی تمیز شود. مثلا اسید سالسیلیک می‌تواند تمام چربی‌ها، کثیفی‌ها و سلول‌های مرده را پاک و منافذ پوستی را تمیز کند و بنابراین تا حد زیادی از جوش و آکنه پیشگیری کند.
 کرم روز و ضدآفتاب

بیشترضدآفتاب‌ها باعث به‌وجود آمدن یک لایه چربی روی پوست می‌شوند اما با همه اینها استفاده روزانه از ضدآفتاب ضروری است. مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید باید توجه کنید این است که ۲عبارت non-comedogenic و oil-free روی کرم نوشته شده باشد.
 کرم چشم

حتی اگرتمام قسمت‌های پوست صورت شما چرب باشد باز هم احتیاج دارید در اطراف چشم‌تان از مرطوب‌کننده استفاده کنید چون در پوست اطراف چشم غدد چربی بسیار کمی وجود دارد. به‌دنبال یک کرم بسیار سبک با پایه آب باشید که در آن امولسیون‌های سیلیکون وجود داشته باشد، این مواد حتی اگر روی گونه‌ها مالیده شوند، باعث به‌ وجودآمدن جوش نمی‌شوند.
 ضدچروک

سرم‌های ضد‌چروک درصورتی برای پوست‌های چرب مناسب هستند که پایه آب داشته باشند. می‌توانید به جای مرطوب‌کننده از یک سرم حاوی هیالورونیک اسید یا پروپیلن گلیکول استفاده کنید. بهتر است از کرمی استفاده کنید که هم از جوش زدن شما جلوگیری کند و هم لک‌های ناشی از جای جوش‌ها را از بین ببرد.
 لایه‌بردار

وقتی پوست چرب باشد به‌طور جدی به لایه‌برداری احتیاج دارد. به‌دنبال لایه‌برداری باشید که در آن اسید سالسیلیک و گلیکولیک داشته باشد.
 کرم شب

بهترین محصولی که شما می‌توانید استفاده کنید یک لوسیون یا ژل با پایه آب ودارای موادی چون اسید سالسیلیک و گلیکولیک است. لوسیون‌های حاوی سیلیکون مثل دائمی تیکون منافذ پوستی را مسدود نمی‌کند در نتیجه مثل چربی‌های سنگین باعث تشدید آکنه‌ها نمی‌شود.
 
دکتر سلام
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار