حمله موش ها به منازل مردم در بوشهر
کد خبر: ۴۵۰۳۴
تاریخ انتشار: 2016 August 03    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
یکی از شهروندان بوشهری، طی تماسی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی منبری ها، از حمله موش ها به منزل خود خبر داد.

این شهروند اظهار داشت: ما در این گرمای تابستان، از مشکلات متعددی از جمله قطعی مکرر و طولانی آب مواجه هستیم، اما اخیرا معضلی دیگر به نام "مزاحمت موش ها" نیز به آن اضافه شده است.

ساکن پایگاه هوایی بوشهر گفت: در ابتدا فقط دو موش را در منزل مشاهده کردیم که با استفاده از تله، مرگ موش و چسب و ... آن ها را از منزل بیرون راندیم.

وی افزود: بلافاصله پس از آن در کمال تعجب و ناباوری، حدود 30 موش را در زیر کابینت آشپزخانه مشاهده کردیم و پس از بررسی دقیق تر متوجه شدیم که همه اتاق های منزل، به جولانگاه موش ها تبدیل شده است و با وجود داشتن همسر باردار و فرزند خردسال، ماندن در آن خانه برایمان غیرممکن بود.

این شهروند تصریح کرد: پس از اینکه از کشتن و بیرون راندن این جانوران موزی از منزل ناامید شدیم، به دفتر فرماندهی پایگاه مراجعه کردیم و موضوع را با وی درمیان گذاشتیم.

وی ادامه داد: به گفته فرماندهی پایگاه ششم شکاری، چندین خانواده دیگر ساکن در منطقه داخلی پایگاه نیز طی مراجعات خود از همین مشکل ابراز نگرانی و گلایه کرده بودند که حتی لوله های فاضلاب که از جنس پولیکا بوده نیز، توسط موش خورده شده و آسیب جدی دیده است و تنها راهی که پیش پای آنها قرار گرفته بود، دراختیار قرار دادن سم به آنها بوده است.

بر اساس این گزارش، حالا این خانواده هایی که در نقاط و محله های مختلف شهر بوشهر، منازل آن ها مورد حمله موش ها قرار گرفته و مشکلات بهداشتی، عدم آسایش و ... آن ها را تهدید می کند، یا مجبور به ترک خانه خود شده اند و فرار و در به دری و پیدا کردن مکانی جدید را بر ماندن در چنین منازل و مشکلاتی ترجیح داده اند و یا اینکه با همین معضل، به سختی روزگار سپری می کنند.

 
منبري ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار