معجزه های پیاز برای پوست و مو
کد خبر: ۴۴۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 August 01    -    ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
چه خوشتان بیاید چه نه، پیاز خام برای سلامتی مفید است. آن‌ها دارای فلاوانوید و پلی‌فنول‌ها هستند.
معجزه های پیاز برای پوست و مو
چه خوشتان بیاید چه نه، پیاز خام برای سلامتی مفید است. آن‌ها دارای فلاوانوید و پلی‌فنول‌ها هستند. یکی از بزرگ‌ترین منابع غذاهای گیاهی.آیامی‌دانستید برای دورنگه‌داشتن بعضی از سرطان‌ها مانند سرطان روده بزرگ و حنجره و تخمدان، باید روزانه یک عدد پیاز بزرگ بخورید؟ و البته که این، همه ماجرا نیست. علاوه بر این‌ها، ترکیبات گوگردی آن باعث محافظت از قلب و عروق می‌شود و جلوی حمله قلبی منجر به مرگ را می‌گیرد.

آیا پیاز می‌تواند برای موهای بی‌جان و پوست زبر درمان خوبی باشد؟ بله! حتماً سورپرایز شدید. پیاز چیزهای خوبی برای ارائه دارد. می‌توانید با استفاده از پیاز خودتان را جذاب‌تر کنید. روش‌های زیر را امتحان کنید.
 
معجزه های پیاز برای پوست و مو
 
برای درخشش موها

از پیاز در ماسک مویتان استفاده کنید؛ خاصیت اسیدی آن فولیکول‌های مو را می‌بندد و مو را درخشان می‌کند.
برای نرم‌کردن موها

یک پیاز بزرگ را رنده کنید و به همان مقدار روغن زیتون یا روغن نارگیل به آن اضافه کنید. دو ساعت قبل از استحمام، آن را روی موهایتان بزنید و سپس با شامپو بشویید. این نرم‌کننده، موهایتان را مانند ابریشم خواهد کرد.

مقابله با نازک‌شدن مو

با استفاده از پیاز و عسل، یک پیاز بزرگ رنده‌شده و دو قاشق عسل، یک ماسک درست کنید و آن را روی سرتان بمالید. بگذارید تا یک شب روی موهایتان بماند و سرتان را با یک حوله ببندید. این کار را دو بار در هفته انجام دهید. خیلی مسخره به نظر می‌رسد! مگر نه؟!  بوی بدی دارد و ممکن است اذیت شوید. می‌توانید در طول روز هم این کار را انجام دهید و بگذارید که چند ساعت روی موهایتان بماند.

بیرون‌کشیدن نیش حشرات

باعث شگفتی است که پیاز واقعاً این کار را می‌کند. شما باید یک پیاز خام را به دو قسمت نصف کنید و یک قسمتش را روی قسمت نیش‌خورده‌تان بمالید. پیاز حاوی ترکیبی شناخته‌شده به نام کورستین است که آنزیمی برای آلرژی است و در نتیجه اثرات نیش حشرات و گزش گزنه را کاهش می‌دهد.

کاهش رنگدانه‌ها و لکه‌های تیره

قرص‌هایی که حاوی عصاره پیاز هستند عملکرد سلول را افزایش می‌دهند. کمی از آب پیاز را با همان مقدار ماست تازه مخلوط کنید و برای 15 دقیقه روی پوست صورت و دستانتان ماساژ دهید. این کار را هر روز انجام دهید تا خیلی زود نتیجه‌اش را ببینید. ممکن است کمی طول بکشد. صبور باشید.

کاهش زخم پوست

پیاز می‌تواند زخم ناشی از عمل جراحی را کاهش دهد. ماسکی با قاشق آرد، یک ونیم قاشق آب پیاز و یک قاشق چای‌خوری شیر و کمی جوز درست کنید. خمیر به دست آمده را روی پوستتان بمالید و 20 دقیقه صبر کنید. سپس آن را با کمی شیر پاک کنید.

پاک‌کردن لکه‌های سمج

پیاز را با پوستش داخل یک لیوان بزرگ پر از آب داغ بیندازید. آب جوش نه! آرنجتان را داخل لیوان کنید چند دقسقه صبر کنید. این کا را با آرنج دیگر هم انجام دهید. برای رسیدن به نتیجه بهتر باید این کار را هر روز انجام دهید تا پوست آرنجتان روشن شود.

سیب سبز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
0
بعد اگه این پیاز با اب الوده و خاک الوده رشد کرده باشه چی.... کچل و کک و مکی و سرطانی میشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار