واکنش کاربران به نرفتن مربی ندا شهسواری به ریو
کد خبر: ۴۴۶۰۳
تاریخ انتشار: 2016 July 29    -    ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
ندا شهسواری یکی از نمایندگان کشورمان در رشته تنیس روی میز برای المپیک 2016 است. او به کمک مربی خود یعنی "سیما لیموچی" موفق به کسب سهمیه شد. اما چند وقت پیش اعلام شد که به دلیل مشکلات مالی امکان رفتن مربی این پینگ پنگ باز به برزیل وجود ندارد!

گویا دفتر ریاست جمهوری وارد عمل شد و  نرفتن این مربی را به همراه ورزشکارش به دلیل مشکلات مالی حل کرد. 
از آنجایی که این روزها هر ماجرایی چه مثبت و چه منفی واکنش های طنز خاص خودش را به دنبال دارد این موضوع هم از چشم کاربران شبکه های اجتماعی دور نماند.

واکنش کاربران:

**"این موضوع نفرستادن سیمالیموچی مربی نداشهسواری به المپیک خیلی از مسئله لباسها مهمتره. رییس فدراسیون خودش به جاش میخواد بره."

**"اولین زن ایرانی که تو پینگ‌پنگ به المپیک راه پیدا کرده برای دومین بار سهمیه گرفته، بعد مربی‌ش نمیره برزیل، رئیس فدراسیون به جاش میره."

**"ندا شهسواری صعود کرد المپیک بعد به جای مربی، علیقارداشی رییس فدراسیون پینگ پنگ باهاش می‌ره برزیل،آخه این چه وضعشه؟هااا"

**"فیلم ندا شهسواری و سیما لیموچی وقتی ندا برنده میشه و میره المپیک رو دیدم و از ذوق دارم اشک میریزم چرا بضیا خارج ندیده ان"

**"سیما لیموچی از استادای تنیس روی میز من بود یعنی میتونم بگم دلسوزتر از این آدم برای ورزش بانوان و بخصوص تنیس ندیدم.

**"مربی ندا شهسواری؛ قطعا با زحمت و تلاش بسیار ندا رو راهی المپیک کرده؛ حالا رئیس فدراسیون به مربیه گفته تو نباید بری ریو؛ من میرم.چمدونشم بسته"

**"حمایت از سیمالیموچی با انتقاد از اعزام خود رییس فدراسیون به ریو مشکلش اینه که فردا که رییس فدراسیون گفت منم نمیرم دیگه حرفی برای گفتن ندارین"

**"من انقدر رو‌ این قضیه‌ی این پینگ‌پنگ بازه و‌ مربیش حساس شدم که خداشاهده حالاحالاها ول نمی‌کنم"


**" یکی از منابع مون گفت که با کمک خیرین هزینه بلیط خانم مربی رو دادن که به عنوان توریست شرکت کنه !

**"وای چه خوب که رفتن خانم سیما لیموچی قراره محقق بشه"

 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار