آخرین آمار فروش فیلم های گیشه +عکس
کد خبر: ۴۴۵۸۲
تاریخ انتشار: 2016 July 29    -    ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲

هفته گذشته فیلم «زاپاس» به لحاظ فروش توانست اکران بهتری را پشت سر بگذارد. در این میان فیلم «دختر»‌با توجه به مضمون اجتماعی با اقبال مخاطبین همراه شد.
 
فیلم «ایستاده در غبار» در تهران به فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 320 میلیون تومان دست یافت. در کل «ایستاده در غبار» به احتساب سینماهای گروه هنر و تجربه تا کنون به فروش یک میلیارد و 520 میلیون تومان دست یافته است.

 «بارکد» به مرز 8 میلیارد نزدیک شد


 
فیلم سینمایی «بارکد»‌ در شهرستان‌ها و در تهران به خوبی مورد توجه قرار گرفته و به فروش 7 میلیارد و 800 میلیون تومان دست یافته، فیلم در تهران 5 میلیارد و 150 میلیون تومان و در شهرستان به 2 میلیارد و 650 میلیون تومان فروش رسیده است.
 
فروش فیلم «دراکولا» به 3 میلیارد و 250 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسیده است که در تهران 2 میلیارد و 200 میلیون تومان و در شهرستان یک میلیارد و 50 میلیون تومان سهم گیشه از فیلم است.
 
فیلم «عادت نمی‌کنیم» در کل به فروش یک میلیارد و 930 میلیون تومان دست یافت که سهم گیشه تهران یک میلیارد و 450 میلیون تومان و شهرستان 480 میلیون تومان بوده است.
 
فیلم «دختر» در تهران به فروش یک میلیارد و 540 میلیون تومان رسیده است و در شهرستان‌ها تنها در مراکز مهم مانند مشهد، اصفهان و شیراز به نمایش درآمده که در هفته جاری اکران گسترده شهرستان فیلم انجام می‌گیرد.
 
فروش فیلم «زاپاس» بر اساس فروش مکانیزه، در تهران و برخی از شهرستان‌ها به فروش بیش از 2 میلیارد دست یافته است.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار