دلایلی که باید در تابستان لباس های نخی بپوشید
کد خبر: ۴۴۵۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2016 July 30    -    ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
از خودتان سوال ساده ای را بپرسید. چرا درلباس‌هایی به غیر نخی، عرق می‌کنید؟ جواب را در پائین مشاهده کنید.
دلایلی که باید در تابستان لباس های نخی بپوشیدوقتی بعد از چند دقیقه پیاده روی زیر آفتاب سوزان، زیر چتر می‌نشینید، چه حسی دارید؟ چرا زیاد عرق می‌کنیم؟ مخصوصا اگر لباس‌هایی از جنس نایلون و هر جنسی غیر از نخ پوشیده باشیم. در گرمای ۴۵ درجه و بیشتر از آن که در بعضی از کشورها وجود دارد، باید به شدت مواظب باشیم که دچار گرما زدگی و دیگر بیماری‌هایی که در اثر گرما به وجود می‌آیند، نشویم. از خودتان سوال ساده ای را بپرسید. چرا درلباس‌هایی به غیر نخی، عرق می‌کنید؟ جواب را در پائین مشاهده کنید.
 
دلایلی که باید در تابستان لباس های نخی بپوشید
 
دقیقا چه اتفاقی می‌افتد؟

عرق کردن روش طبیعی بدن ما برای خنک شدن است. بدن ما در طول تابستان برای کاهش گرمای خود، زیاد عرق می‌کند. نخ ، الیافی است طبیعی که به دلیلی فواید زیادی که دارد برای گرمای تابستان مفید است.

دلایلی که باید در تابستان لباس های نخی بپوشید

1. نخ، باعث می‌شود هوا به خوبی جریان پیدا کند و به جذب و از بین بردن رطوبت بدن که در اثر عرق کردن به وجود می‌آید، کمک می‌کند. و به دلیل این‌که بدن را خشک و خنک نگه می‌دارد، رشد و تکثیر قارچ را در بدن به حداقل می‌رساند.

2. نخ، سبک است و اگر رنگ روشن باشد باعث می‌شود به جای آنکه گرما جذب شود، از آن عبور کند و در نتیجه ما زیاد احساس گرما نمی‌کنیم. اگر به جای لباس‌های چسبان از لباس‌های گشاد استفاده کنیم، فضای زیادی برای عبور هوا وجود دارد و این مساله نیز باعث می‌شود که کمتر احساس گرما کنیم.

3. نخ باعث کاهش واکنش‌های حساسیتی شدید می‌شود و برای کسانی که پوست حساس دارند بسیار مناسب است. چون الیاف‌های مصنوعی دیگر مانند نایلون و ... ، گرما را جذب می‌کنند و در خود نگه می‌دارند و باعث جوش زدن، حساسیت‌های پوستی و بوی بد بدن می‌شوند.

4. فصل تابستان نزدیک است، در نتیجه در این فصل، لباس‌های نخی بپوشید، رنگ لباس‌تان روش باشد، عینک آفتابی بزنید و از کلاه و کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
 
بنیتا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
1
نظرتون درمورد مانتو شلوار ضخيم با رنگ تيره (اكثرا مشكي) همراه با مقنعه چيه؟! مطمئناً علم ثابت كرده اين بهترين پوشش براي تابستونه!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
شما ساپورت مشکی نایلونی بپوش....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
2
یعنی مثلا چادر سیاه سر نکنیم؟ اینا رو برای کی می نویسید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
1
لباسای بازار همه پلاستیک هستن لباس نخی نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار