این بستنی آب نمی شود!
کد خبر: ۴۴۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 July 28    -    ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
یک مرد امریکایی که به آشپزی بسیار علاقمند است، موفق شده نوعی بستنی درست کند که در هوای گرم آب نمی‌شود. راب کالینگنون دوشنبه در کارخانۀ خود در بروکلین واقع در شهر نیویورک امریکا از این بستنی ذوب نشدنی که نام آن را بستنی گاسترونات گذاشته، رونمایی کرد.
این بستنی آب نمی شود!یک مرد امریکایی که به آشپزی بسیار علاقمند است، موفق شده نوعی بستنی درست کند که در هوای گرم آب نمی‌شود. راب کالینگنون دوشنبه در کارخانۀ خود در بروکلین واقع در شهر نیویورک امریکا از این بستنی ذوب نشدنی که نام آن را بستنی گاسترونات گذاشته، رونمایی کرد. گاسترونات که از موادی مثل شکلات مکزیکی، نمک دریا و یخ خشک ساخته شده، در روزهای گرم تابستان ذوب نمی‌شود.  

کالینگنون 34 ساله چندی پیش شغل خود را ترک کرد تا بتواند به ایده‌های خود جامۀ عمل بپوشاند. او در مدت بیش از 3 سال، 20 هزار مایل در سراسر امریکا، مکزیک و کانادا سفر کرد تا انواع مختلف بستنی‌ها را امتحان و بتواند از یخ خشک برای تولید محصول خود استفاده کند.

وی دربارۀ محصول عجیب خود می‌گوید: «الان فصل تابستان است و هوا بسیار گرم. این بستنی را می‌توانید بدون نگرانی از آب شدن آن، به هرجایی روی این سیاره ببرید و از مزۀ بی نظیر آن لذت ببرید.» کالینگنون مدعی است گاسترونات نخستین بستنی تمام ارگانیک در دنیا است.
 
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
2
2
در ترکیه 10 ها سال است که این بستنی تولید می شود
اسم خودش را هم از شهرش گرفته
ماراش دوندورماسی Marash dondurmasi
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار