روایتی ازکشف بقایای مقرمنافقین+تصاویر
کد خبر: ۴۴۴۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2016 July 28    -    ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بچه‌های تفحص در جریان کاوش پیکرمطهر شهداء در منطقه زبیدات با سنگرها و مقر منافقین مواجه شدند،که این روزها سالگرد شکست سنگین آن‌ها را در جریان عملیات مرصاد یادآور بودیم.

منافقین طی هشت سال جنگ تحمیلی ایران با رژیم بعث، مقرهای مختلفی در مرز ایران و عراق داشتند که مقر آن‌ها در زبیدات یکی از این مقرها محسوب می‌شد. مقر منافقین در منطقه زبیدات نیز همچون برخی دیگر از مقرهای آنان بعد از مدتی تخلیه شده و بلا استفاده ماند و امروز مخروبه‌ای بیشتر از آن باقی نمانده است.
 
بعد از عملیات تفحص گروه جستجوی مفقودین در منطقه عملیاتی زبیدات، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ایام بزرگداشت عملیات مرصاد و همزمانی آن با عملیات کاوش در زبیدات به بیان مطالبی در مورد بقایای ساختمان منافقین در منطقه زبیدات پرداخته و گفت: «این الذین العمالقه و ابناءالعمالقه این الجبابره و ابناء الجبابره این اهل مدائن الرس الذین قتلوا النبیین واطفء و نور المرسلین این الذین عسکر و العساکرومدنوا المداین، این الذین قالوا من اشد منا قوه واکثر جمعا ....

این‌ها فرازهایی است از کلمات نورانی امیرالمومنین امام المتقین علی بن ابیطالب علیه السلام که بطور استفهامی فرمودند تا همگان عبرت بگیرند و البته بچه‌های تفحص در جریان کاوش پیکرمطهر شهداء در منطقه زبیدات با سنگرها و مقر منافقین مواجه شدند،که این روزها سالگرد شکست سنگین آن‌ها را در جریان عملیات مرصاد یادآور بودیم.

اکنون از باب عبرت آموزی تصاویر مقر این تروریست‌های مفلوک و آواره و وطن فروش را می‌فرستم تا ترجمانی باشد بر کلام نورانی امام علیه السلام، به راستی منافقین کجا رفتند؟ جز به جهنم؟! منافقینی که امروز زندگی انگل‌وار خود را در دامان اربابان آمریکایی و اروپایی‌شان می‌گذرانند، به هوش باشند، در آینده‌ای نه چندان دور به حول و قوه الهی تصاویر مقرهای کنونی آن‌ها نیز در اروپا و از جمله فرانسه توسط مردمان آزاده به نمایش گذاشته خواهد شد.»

تصاویر بقایای به جامانده از مقر منافقین در منطقه زبیدات در ادامه می‌آید:

 
صراط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
3
31
لعنت الله علیهم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
3
فقط روسیاهی برایشان می ماندو بس....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
عجب مقری..بیشتر شبیه مستراحه..
مجتبی غزاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
تاریخ هم گذشته سیاه دارد و هم گذشته روشن اما اگر در بخش سیاه و تاریکش را ورق بزنیم سیاهی که منافقین بر بخش سیاهی تاریخ افزودند تاریخ به یاد نخواهد داشت آنهمه رذالت و پستی اعم از وطن فروشی در زمان جنگ و جنایتهای در طول انقلاب و حتی امروز که واقعا حتی بازگو کردن و تکرار کردنش عرق شرم بر پیشانی انسان مینشیند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار