مگه در کشور روسپی معروف هم داریم؟!
کد خبر: ۴۴۳۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 July 27    -    ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
تیتر خبر دیروز مبنی بر «سفر فوتبالیست مشهور ایران و روسپی معروف» در برخی سایت ها توجه ما را نیز به خود جلب کرده و بر آن شدیم تا یادی کنیم از تعریف علمی «خبر» که: «خبر باید مردم را از حوادث و تحولاتی که به تازگی روی داده آگاه سازد».
مگه در کشور روسپی معروف هم داریم؟!  اختصاصی «تابناک باتو»؛ تیتر خبر دیروز مبنی بر «سفر فوتبالیست مشهور ایران و روسپی معروف»  در برخی سایت ها توجه ما را نیز به خود جلب کرده و بر آن شدیم تا یادی کنیم از تعریف علمی «خبر» که؛ 
«خبر باید مردم را از حوادث و تحولاتی که به تازگی روی داده آگاه سازد».
 
حالا می ریم تو شکم همین خبر تا طبق تعریف بالا کمی کسب آگاهی کنیم. قسمتی از متن خبر: «سرمربی یک تیم لیگ برتری که عکس فوتبالیست مشهور و روسپی معروف را دیده بود، می گفت: «عکس را مدافع تیم خودم به من نشان داد و گفت فلانی را می بینی که جانماز آب می کشد، همراه پسر فلان آدم و یک بازیکن دیگر به دبی رفته بود و یک روسپی هم در این سفر سه روزه کنارش بود».
 
به این مو قسم من که بعد از خوندن متن بالا،  نه تنها آگاهی و فهم و درک و شعورم  زیاد نشد، سرتا پا هم شدم سؤال بدون جواب. اونهم  نه یکی و دو تا سؤال بلکه بیست تا ... به این خبر می گن: خبر بیست سؤال ی! سرتون رو درد نیارم قیافه ام شده عینهو قیافه شرلوک هولمز و دکتر واتسون در اول فیلم هاشون! حالا به ترتیب متن خبر و به شرح ذیل سؤال اتم رو تقدیمتون می کنم و شما رو به خدا می سپارم. در ضمن  اگه احیانا شما پاسخ هر کدومشون رو می دونید لطفا با گذاشتن کامنتی، دل خانواده ای را شاد کنید.  

1ـ سرمربی مربوطه کی بوده؟
2ـ تیم لیگ برتری مورد اشاره در خبر کدوم تیم بوده؟
3ـ فوتبالیست مشهور کی بوده؟
4ـ روسپی معروف کی بوده؟
5ـ اصولا مگه الان روسپی معروف در ایران داریم؟ !
6ـ اگه روسپی معروف داریم چرا رفقای بی مرام تا حالا ما رو در جریان نگذاشتن؟!
7ـ اون مدافعی که عکس رو به مربی نشون داده کی بوده؟
8ـ مدافع چه پدر کشتگی با فوتبالیست مشهور داشته که زیر آب اون رو پیش مربی زده؟
9ـ چرا فوتبالیست مشهور که اینقدر جا نماز آب کش هم بوده تا این حد  اصرار داشته با روسپی معروف عکس بگیره و بعد هم اون را به این مدافعی که زیر آب زنه بفرسته؟
10ـ  اصلا کدوم عکس؟
11ـ  اصولا فوتبالیست مشهور با توجه به نوع شغلش چه نیازی داشته جانماز آب بکشه؟
12ـ «پسر فلان آدم» کی بوده؟
13ـ  اصلا خود «فلان آدم»کی بوده؟
14ـ وقتی می گن: «پسر فلان آدم»، حتما پدر اون «فلان آدم»، معروف بوده و الا می تونستن فقط بگن: «فلان آدم» ! پس در نتیجه، خود «پسر فلان آدم» هم، می تونه معروف باشه. پس اگه اون هم معروف بوده چرا در تیتر خبر گفته نشده؛
«سفر فلان آدم معروف و فوتبالیست مشهور و روسپی معروف»
15ـ  اون بازیکن دیگری که با پسر فلان آدم معروف و فوتبالیست مشهور به دبی رفته کی بوده؟
16ـ  با توجه به اینکه این بازیکن هم مثل فوتبالیست مشهور در تیم بازی می کرده پس حتما این بازیکن هم می تونه  معروف باشه؛ پس اگه اینطوره چرا بازم در تیتر خبر  ذکر نشده؛
«سفر پسر فلان آدم معروف ، بازیکن معروف و فوتبالیست مشهور و روسپی معروف؟»  
17ـ  چرا فوتبالیست مشهور که اتفاقا جا نماز آب کش هم بوده اصرار داشته در این سفر با خودش چند شاهد زنده هم ببره؟ درسته که همه ما مردها مثل هم هستیم اما با این وجود کمتر پیش میاد که با حضور دو تا شاهد عادل و بالغ  با یک روسپی... بگذریم!
18ـ  حالا گیریم که  فوتبالیست مشهور و جا نماز آب کش، پاش رو توی یک کفش کرده که الا بلا همراه من و روسپی معروف، باید دو نفر هم به این سفر بیایند! در اونجا اون دو نفر دقیقا کارشون چی بوده و یا بهتر یگم اونها رو چطوری دو دره می کرده و ...؟
19ـ  اگر قرار بوده اسم هیچ کسی و هیچ چیزی گفته نشه چرا اسم کشور دبی گفته شده؟
20ـ  این خبر و عکس رو چه کسی به نشریات داده؟ آیا مربی؟
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را ...!
 
نویسنده: فرزین پورمحبی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
2
12
خيييييييييييلي باحال بوووووود
پزشک
|
United States
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
2
5
جالب بود و بهترین شکل بود برای تقبیح و انتقاد از مطالب زرد برخی از نشریات
متشکرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار