ارتباط بستنی مورد علاقه با شخصیت افراد
کد خبر: ۴۴۳۱۹
تاریخ انتشار: 2016 July 28    -    ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
تست شخصیت شناسی؛
انتخاب های ما همیشه شخصیت ما را نشان می دهند؛ از انتخاب کیف وکفش و مدل مو گرفته تا انتخاب طعم بستنی ، راستی شما کدام طعم بستنی را ترجیح می دهید؟!
ارتباط بستنی مورد علاقه با شخصیت افراد ! اختصاصی «تابناک با تو»؛ بستنی یکی از خوراکی های مورد علاقه افراد در فصل تابستان به شمار می رود. وقتی از بستنی صحبت می کنیم بلافاصله تصویر بستنی مورد علاقه تان در ذهن شما شکل می گیرد. آیا می دانستید بین طعم بستنی مورد علاقه افراد وشخصیت آن ها ارتباط مستقیمی وجود دارد؟!

یک تیم تحقیقاتی در بخش عصب شناسی مؤسسه تحقیقات بویایی، چشایی در شیکاگوی آمریکا به نتایج قابل توجهی درباره رابطه بین ویژگی های شخصیتی افراد و طعم بستنی دلخواه آن ها یافته اند. این تحقیقات نشان می دهد که ارتباط تنگاتنگی بین شخصیت افراد و طعم بستنی مورد علاقه آنها وجود دارد.
 
 

 
بستنی کره بادام زمینی و  نسکافه ای
 
 

اگر طعم بستنی مورد علاقه شما کره بادامم زمینی یا نسکافه ای است باید گفت که شما یک کارمند ایده آل و نمونه برای شرکت خود هستید. انسانی با وجدان که به حق و حقوق سایر همکاران خود احترام می گذارید و بین خوبی و بدی و درستی و نادرستی کارها تمییز و تفاوت قائل می شوید. شما برای پیشبرد کارهایتان به حمایت و تشویق دوستان و آشنایان خود احتیاج دارید.
 
بستنی شکلاتی
 
 

اگر از طرفداران بستنی شکلاتی هستید ، شما فردی اهل عمل هستید. کمتر سخن می گویید و بیشتر در عمل توانایی هایتان را نشان می دهید. اهل رقابت و مبارزه اید. کارهای سخت را با روی گشاده انجام می دهید. افرادی که بستنی با طعم شکلاتی را دوست دارند از نظر اجتماعی مانند ستاره ای در میان سایرین می درخشند؛ البته خود آنها هم دوست دارند که مرکز توجه باشند و زندگی معمولی و به دور از هیجان را  اصلا دوست ندارند.
 
ارتباط بستنی مورد علاقه با شخصیت افراد !

بستنی توت فرنگی
 
 

اگر بستنی توت فرنگی را انتخاب می کنید آدم منطقی هستید.قبل از انجام  هر کاری عواقب آن را سبک سنگین می کنید ،کمی خجالتی و محافظه کار هم هستید.عشق در نگاه اول برای شما بی معنا است زیرا شما هیچوقت وارد رابطه ای که از سرانجام آن به طور کامل آگاه نیستید نخواهید شد.

بستنی با طعم قهوه
 

آن ها زندگی را با همه فراز و نشیب هایش وبا همه تلخی ها و شیرینی هایش دوست دارند. پر از شور و عاطفه اند.خود را پایبند به بایدهای قراردادی وخود ساخته خودشان می دانند. هنوز یک پروژه را به پایان نرسانده دیگری را آغاز می کنند و تا حدودی افرادی ماجراجو  هستند.

بستنی وانیلی
 
 

افرادی که بستنی وانیلی دوست دارند حدس و گمان را بر منطق ترجیح می دهند ،اهداف بلندی دارند  و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و همیشه روابط عاطفی و رومانتیک عمیقی را تجربه می کنند.
 
بستنی موزی
 
 

آدم هایی که بستنی موزی دوست دارند همه چیز را آسان می گیرند. از نظر آنها هیچ موضوع  سخت و پیچیده ای وجود ندارد که نتوان آن را حل کرد.سخاوتمند،صادق، دلسوز و مهربان هستند.  

شیر بستنی
 
 

اگر شیر بستنی را ترجیح می دهید شما یک انسان منظم هستید.یک انسان کمال گرا و با هوش که به جزئیات بسیار اهمیت می دهد. شما هم رقابت را دوست دارید ودر هنگام مشاهده بازی های ورزشی کمی دچار تنش های عصبی و اضطراب می گردید با این حال هیچوقت از رقابت خسته نمی شوید و همواره به دنبال پیروز شدن هستید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار