گفتگو با همسر بهبود در سریال پایتخت
کد خبر: ۴۴۳
تاریخ انتشار: 2015 May 13    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
در «پایتخت4» به دلیل عدم حضور بهبود، من همراه با پسر شش ماهه‌ام به نام بهروز که از بین بومی‌های همین شهر انتخاب شده است، در کنار خانواده نقی زندگی می‌کنیم.
«نسرین نصرتی» بازیگر نقش فهیمه در سریال «پایتخت4» درباره حضور مجدد خود در این مجموعه تلویزیونی گفت: حدود 20 روز است که در شیرگاه و در منطقه‌ای به نام زیرآب مشغول تصویربرداری هستیم.
 
وی ادامه داد: در سری چهارم مهران احمدی که نقش همسر من را در سریال ایفا می‌کرد، حضور ندارد و ما می‌بینیم که در قصه به ماموریت رفته، اما آنطور که شنیدم امیدوارم ایشان تا پایان تصویربرداری به ما ملحق شوند.
 
بازیگر سریال «تا ثریا» گفت:  به دلیل عدم حضور بهبود، من همراه با پسر شش ماهه‌ام به نام بهروز که از بین بومی‌های همین شهر انتخاب شده است، در کنار خانواده نقی زندگی می‌کنیم.
 
نصرتی که در «پایتخت 2 و 3» نیز حضور داشته است، درباره ادامه دار شدن این سریال نیز گفت: حضور هر ساله‌ام در این سریال یکی از آرزوهای همیشگی و جزو اتفاق‌های خوشایند زندگیم است و برای من که ترجیحم حضور در تئاتر است، از جذابیت بالایی برخوردار است.
 
این بازیگر افزود: زیرآب،لوکیشنی است که الان در آن مشغول ضبط سریال هستیم. این منطقه یکی از زیباترین مناطق بکر در استان مازندران است که هوشمندانه انتخاب شده است که باید در این زمینه به سیروس مقدم و عواملشان احسنت گفت.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار