زیبایی‌های «جنگل سیاه»؛ خانه کوتوله‌های مهربانی و گرگینه‌ها
کد خبر: ۴۳۹۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 July 23    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
بر پایه افسانه ها این جنگل محل زندگی جادوگرها و گُرگینه است (گرگینه انسانی است که شب هایی که ماه کامل است، به شکل یک گرگ درمی آید و با افسون و جادو می خواهد دیگران را نیز به گرگ تبدیل کند).
زیبایی‌های «جنگل سیاه»؛ خانه کوتوله‌های مهربانی و گرگینه‌ها  اختصاصی «تابناک باتو»؛ جنگل سیاه (schwarzwald : شوارتز والد)، رشته کوه جنگلی است در آلمان که حجم متراکم درختان کاج، مانع نفوذ هر گونه نور به درون آن می شود. از این روی آن را «جنگل سیاه» نامیده اند.

به گزارش «تابناک باتو»، از این جنگل به عنوان یکی از شگفتی های جهان طبیعت یاد می شود. بسیاری از داستان های فرهنگ عامیانه مردم آلمان در این جنگل رخ داده است؛ داستان کودکانه هانسل و گریتل از معروف ترین آنهاست.

بر پایه افسانه ها این جنگل محل زندگی جادوگرها و گُرگینه است (گرگینه انسانی است که شب هایی که ماه کامل است، به شکل یک گرگ درمی آید و با افسون و جادو می خواهد دیگران را نیز به گرگ تبدیل کند). البته جای نگرانی نیست زیرا به باور مردم این مناطق، کوتوله های مهربانی در این جنگل هستند که در شرایط خطرناک به مردم کمک می کنند.

با هم تصاویری از این جنگل زیبا را می بینیم.
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
3
2
حداقل در عکس گذاشتن دقت کنید :رشته کوه جنگلی است در آلمان از حجم متراکم درختان کاج،
ولی فقط چند عکس از درختهای کاج است احتمالا بقیه عکسها از جنگلهای شمال خودمونه . یه سری عکسهای تکراری که تو اینترنت به وفور دیده می شه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
خوب که چی ..
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار